В родині Петренків вже місяць жваво обговорювали новий фірмовий магазин «Ферма Маркет», що відкрився поруч із будинком. Кожного разу, коли мама Олена верталася з нього з покупками, вона захоплено розповідала про те, яка там краса: все оформлено по-сучасному, в єдиному стилі та приємних кольорах.
«Зайдеш – і виходити не хочеться, так би й купила все, що там є! І така там чудова атмосфера, природна, екологічна», – казала вона, виймаючи покупки з крафтових фірмових пакетів. Маленька Богдана із сяючими очима допомагала матусі. Вона обожнювала цю крамницю, адже там було так гарно! Наче в якійсь казці чи у фільмі.
«Так, вони молодці, – підтримував тато Віталій, – одразу почали бізнес з того, що треба. Розробили власний фірмовий стиль, оформили в ньому приміщення і фасад, і тепер їм ніякої додаткової реклами не потрібно, – людям одразу видно, що магазин вартий довіри».
Старший син Василь слухав батька та згадував красунь-продавчинь у ошатній формі, яка так їм пасувала. І навіть бабуся, яка вважала, що м’ясо треба купувати лише на базарі, бо в магазинах продається суцільна хімія та ГМО, схвально кивала, бо, що й казати, продукти з логотипом «Ферма Маркет» були дійсно якісні та смачні.
ТМ «Ферма Маркет»
Стартап – магазин фермерського м’яса та інших органічних продуктів харчування.
Україна
2020
Логотип, Торгова марка, Фірмовий стиль, Неймінг, Дизайн одягу для персоналу, Мерч (Merch), Елементи вхідної групи
Створити нову торгову марку магазинів товарів фермерського виробництва.
Торгова марка має в повній мірі формувати імідж домашнього, фермерського виробництва та асоціюватися з якісним продуктом, що не містить хімічних домішок.
Логотипи виробників фермерської продукції часто містять зображення тварин, дерев, фруктів, овочів чи колоритних персонажів. В палітрі використовуються або природні кольори, або підкреслено яскраві відтінки, що мають на меті привернути увагу покупця.
В сучасних українських маркетах непросто знайти виробника м’яса, що може задовольнити потреби покупця, який справді піклується про якість продукції. Ми вирішили підкреслити переваги торгової марки, розробивши фірмовий стиль та логотип, що демонструють фермерське походження продукту.
Запропонувавши на розгляд декілька варіантів логотипу, ми обрали той, який, на наш погляд, найбільш відповідає задумці. Стилізоване зображення запам’ятовується з першого погляду, виглядає впізнавано та сучасно. В логотипі можна побачити картину природи з ланами та сходом сонця. В лініях та кольорах малюнка міститься асоціація з прожилками на м’ясному зрізі.
У логотипі використаний рожевий колір, який асоціюється з кольором свіжого м’яса і викликає апетит на підсвідомому рівні. Темно-фіолетовий, майже чорний, колір землі, підкреслює органічність бренду. Акцент на автентичності зроблений за допомогою сучасних рублених шрифтів з натяком на старослов’янський стиль.
Фахівцями компанії ТСД виконано повний комплекс робіт з брендування та візуального оформлення новоствореної торгової марки, від неймінгу до фірмового стилю.
Розроблено дизайн одягу для персоналу – з сучасними вимогами та стилізацією.
Запропоновані крафтові пакети з корпоративною символікою, що підкреслюють натуральність та екологічність бренду.
Для поліграфічних та текстильних розробок створений спеціальний паттерн, що ідеально поєднується з логотипом.
З урахуванням айдентики та позиціювання торгової марки рекомендовано для інтер’єрних рішень використовувати натуральні матеріали, такі як дерево, метал.
Створено гайдлайн для користування розробленим дизайном.