Джордан дивився на етикетки вина і згадував свою подорож до Грузії. Ділова поїздка неочікувано стала одним з найприємніших моментів його життя. Бізнес-зустріч перетворилася на дивовижне знайомство з новою країною, культурою та людьми.
«KOPA» – прочитав Джордан назву на винних етикетках. Йому пригадалася історія її походження, яку він почув від виробника: «KOPA – це раніше такий посуд був, зроблений з дерева. Ми шукали яку-небудь назву, пов’язану з темою вина, таку, щоб легко вимовлялася на будь-якій мові, і вирішили зупинитися на ній».
Джордан, як фахівець, був дуже прискіпливий до дизайну етикеток. Адже він знав, наскільки важливим є цей фактор для успішного просування на ринку. І, роздивляючись етикетки для вина «Кора», він бачив – це дійсно продукція європейського рівня. Дизайн етикеток гармонійно поєднував національний колорит з класичною витонченістю.
Центром композиції стало зображення стародавнього грузинського символу «борджгалі» – знаку життєдайної сили. Мінімалістичне колірне рішення, підкреслене контрастом матових та глянсових елементів і золотим тисненням, виглядало респектабельно і, водночас, трендово.
«Чудовий проект, – подумав Джордан, – новий, амбітний та професійний. Він матиме грандіозний успіх».
Bekauri
Стартап – виробник вина в Грузії, регіон Кахетія. Сімейна компанія, що розпочала будівництво бренду у 2019 році, і вже зараз готова пропонувати поціновувачам вина свою продукцію.
Грузія
2020
Розробка бренду, лого, неймінг
Створити новий суббренд грузинського вина.
Особливість запиту клієнта полягала у тому, щоб у стилістиці поєднати грузинську символіку та класичний стриманий стиль.
В дизайні етикеток грузинських вин нерідко зустрічаються традиційна грузинська символіка та орнаменти. Зазвичай вони супроводжуються насиченим та яскравим втіленням. В оформленні етикеток використовуються червоний та чорний кольори, золота фольга та багато додаткових елементів.
За основу взятий один з найдавніших грузинських символів, який називається «борджгалі». Цей символ означає святий плід і здавна використовується на гравюрах, фресках, в нумізматиці, він присутній на сучасних грузинських купюрах. На сьогодні борджгалі – впізнаваний елемент грузинської культури, що лаконічно позначає всеоб’ємність національної гостинності.
Розроблено лінійку етикеток – 8 видів, що орієнтована грузинський і, в той же час, європейський ринки збуту. Витриманий класичний стиль легко сприймається споживачами в різних точках продажу. А поєднання з грузинськими мотивами дає змогу ідентифікувати походження продукту та посилити його впізнаваність.