Back to top

«KOPA» від Bekauri: розробка етикетки для грузинського вина

Джордан дивився на етикетки вина і згадував свою подорож до Грузії. Ділова поїздка неочікувано стала одним з найприємніших моментів його життя. Бізнес-зустріч перетворилася на дивовижне знайомство з новою країною, культурою та людьми.

«KOPA» – прочитав Джордан назву на винних етикетках. Йому пригадалася історія її походження, яку він почув від виробника: «KOPA – це раніше такий посуд був, зроблений з дерева. Ми шукали яку-небудь назву, пов’язану з темою вина, таку, щоб легко вимовлялася на будь-якій мові, і вирішили зупинитися на ній».

Джордан, як фахівець, був дуже прискіпливий до дизайну етикеток. Адже він знав, наскільки важливим є цей фактор для успішного просування на ринку. І, роздивляючись етикетки для вина «Кора», він бачив – це дійсно продукція європейського рівня. Дизайн етикеток гармонійно поєднував національний колорит з класичною витонченістю.

Центром композиції стало зображення стародавнього грузинського символу «борджгалі» – знаку життєдайної сили. Мінімалістичне колірне рішення, підкреслене контрастом матових та глянсових елементів і золотим тисненням, виглядало респектабельно і, водночас, трендово.

«Чудовий проект, – подумав Джордан, – новий, амбітний та професійний. Він матиме грандіозний успіх».

Клієнт:

Bekauri

 

Про клієнта:

Стартап – виробник вина в Грузії, регіон Кахетія. Сімейна компанія, що розпочала будівництво бренду у 2019 році, і вже зараз готова пропонувати поціновувачам вина свою продукцію.

 

Країна:

Грузія

 

Рік:

2020

 

Категорія:

Розробка бренду, лого, неймінг

Завдання

Створити новий суббренд грузинського вина.

Запит клієнта

Особливість запиту клієнта полягала у тому, щоб у стилістиці поєднати грузинську символіку та класичний стриманий стиль.

Тенденції дизайну

В дизайні етикеток грузинських вин нерідко зустрічаються традиційна грузинська символіка та орнаменти. Зазвичай вони супроводжуються насиченим та яскравим втіленням. В оформленні етикеток використовуються червоний та чорний кольори, золота фольга та багато додаткових елементів.

Ідея

За основу взятий один з найдавніших грузинських символів, який називається «борджгалі». Цей символ означає святий плід і здавна використовується на гравюрах, фресках, в нумізматиці, він присутній на сучасних грузинських купюрах. На сьогодні борджгалі – впізнаваний елемент грузинської культури, що лаконічно позначає всеоб’ємність національної гостинності.

Результат

Розроблено лінійку етикеток – 8 видів, що орієнтована грузинський і, в той же час, європейський ринки збуту. Витриманий класичний стиль легко сприймається споживачами в різних точках продажу. А поєднання з грузинськими мотивами дає змогу ідентифікувати походження продукту та посилити його впізнаваність.

Потрібний неймінг та дизайн для вашого бренду? Зробимо!






    Ще роботи