Back to top

Квас бочковий

Сергій Петрович заглянув в прочинені двері. Його онук Майкл, який приїхав на пару днів в гості, сидів за монітором. Вигляд у нього був серйозний і трохи втомлений. Навколо були розкидані баночки з-під енергетиків і порожні пакети від чіпсів.

«Зовсім американець, – подумав Сергій Петрович, – нове покоління, інші інтереси». Він пройшов на кухню, дістав з холодильника запітнілу пляшку квасу. Справжнього, смак якого він пам’ятав з дитинства. І це було так дивно, купити його тут, в американському магазині!

Коли він побачив етикетку, відразу згадав спекотне літо, яскраве сонце і крижаний, пінний, смачний квас з жовтої бочки на колесах. Квас, який мільйонам людей дарував свіжість і відчуття безмежного щастя.

Багато років минуло з тих пір, як Сергій Петрович приїхав в Америку. Життя прямувало своїм ходом. І звати його тепер трохи інакше. Але часом згадується смак справжнього бочкового квасу, як в ті часи, коли в продуктах не було ніякої «хімії». Коли сірі будні розбавлялися простими радощами.

«Дід, а що це?» – запитав Майкл, підходячи до Сергія Петровича. «Це квас. Кращий безалкогольний напій всіх часів і народів. Підбадьорливий і смачний. Хочеш? ». «Звичайно, дід! Це дійсно круто! І розкажи мені ту історію … ».

Минають роки, змінюються покоління та країни, але прекрасні почуття і кращі моменти життя залишаються в пам’яті назавжди. І ними хочеться поділитися з усіма. Іноді зробити це дуже просто – достатньо ковтка квасу з щасливого сонячного літа!

Клієнт:

Rusfood

 

Про клієнта:

Ексклюзивний дистриб’ютор на території США провідних торгових марок країн Європи, Індії та Ізраїлю.

 

Країна:

США

 

Рік:

2020

 

Категорія:

Етикетка

Завдання

Розробка етикетки для квасу (2 л) для російськомовного споживача в США.

Запит клієнта

Стиль – ностальджі. Розробити з «0» дизайн, який зверне на себе увагу російськомовного населення, емігрантів з СНД і занурить в пучину ностальгії. Клієнт надав неймінг «Квас бочковий».

Тенденції дизайну

В американському суспільстві такий продукт як квас відсутній. Тому було широке поле для творчості в заданих клієнтом ретро-рамках.

Ідея

Діти емігрантів не знають, що таке розливний ароматний квас. Хотілося створити етикетку, побачивши яку люди, які емігрували в США, зануряться в атмосферу своєї юності, відчують смак тієї епохи і передадуть цей ореол, пам’ятні моменти своєї Батьківщини новому поколінню.

Ідея полягала в ретро-стилізації. Для цього використовували відповідний шрифт (старослов’янський стиль) і колірне рішення (ретро-радянський стиль).

Результат

Розроблено дизайн етикеток для квасу, що викликає асоціації з прекрасними моментами минулого.
Вдалий контраст складають ч\б фото 60-70-х років і яскравий колір жовтої бочки. Зображення колосків на етикетці підкреслює натуральність продукту та його відповідність автентичній рецептурі.

Хочете замовити стильний дизайн етикетки? Напишіть нам!