Розглядаючи вітрину з сиром, Емма не могла визначитися з вибором. Їй хотілося чогось простого, і в той же час, якісного, справжнього. Погляд перебігав з однієї упаковки на іншу, на жодній не зупиняючись надовго. І раптом вона побачила те, що шукала.
Акуратна, неяскрава етикетка для сиру. Приємні природні кольори. Малюнок із зображенням апетитного сиру на дерев’яній дошці та яскравими ягодами винограду. Фон, який нагадує чисте домоткане полотно. Немов вручну вишита білою ниткою пунктирна лінія по краю. Все це виглядало по-селянськи грунтовно, та, одночасно, свіжо і привабливо.
«Сулугуні», – прочитала Емма назву сиру, написану великими красивими літерами. Під текстом на етикетці були дублюючі написи грузинською мовою. Був присутній впізнаваний логотип торгової марки.
«Відразу видно, що це традиційний грузинський сир, хороший, натуральний, від надійного виробника, – подумала Емма, розглядаючи етикетку, – І це саме те, що мені потрібно».
ТМ Добряна, Мілкіленд-Україна – на замовлення Rusfood
Rusfood – ексклюзивний дистриб’ютор на території США провідних торгових марок країн Європи, Індії та Ізраїлю.
США
2020
Етикетка, Етикетка для сиру, Етикетка для молочних продуктів, Редизайн
Редизайн етикетки для сиру на американський ринок.
Етикетка продукту, існуюча на українському ринку, не відображає походження продукту. Сир сулугуні – традиційний грузинський кисломолочний продукт. Тому замовником було висловлено побажання стилізувати етикетку під грузинські мотиви і при цьому зберегти зв’язок з існуючим дизайном.
Дизайни етикеток і упаковки для сирів сулугуні в цілому схожі за стилістикою. На етикетці присутні логотип компанії-виробника або торгової марки, назва продукту, а також зображення, покликане прикрасити етикетку та посилити емоційний зв’язок з покупцем.
Зробити необхідні акценти в дизайні етикетки, щоб відрізнятися від конкурентів, виглядати відокремлено та неповторно. Для цього було прийнято рішення розробити типографіку, яка б перегукувалася з національними грузинськими мотивами. Намалювати ілюстрацію в старовинному стилі, що має викликати відчуття добротності, традиційних рецептів, домашнього затишку.
Розроблено дизайн етикетки, який відповідає запиту замовника та відображає грузинські традиційні мотиви. У той же час, зв’язок з попередньою етикеткою зберегли за допомогою кольорової гами.
Створений образ привертає увагу російськомовних споживачів в Америці, оскільки загальна стилістика та символіка викликає стійкі асоціації, образи і нотки ностальгії. Що в свою чергу позитивно впливає на динаміку продажів.