Хочете дізнатися історію про Єнотика, Баранчика і Панду? І про те, як ця чудова команда допомагає батькам і дітям? Тож слухайте уважно.
Жив-був хлопчик. Звичайний – веселий, дотепний і дуже непосидючий. Найбільше в світі він любив пустувати і гратися з друзями. І найменше – мити руки і купатися. А чому? А тому, що нудним здавалося йому це заняття. Адже шампунь і мило – не іграшки для дітей, що ж в них цікавого.
Думали-думали його батьки, що робити. І зрозуміли, що без помічника не обійтися. Так і з’явився у хлопчика новий друг – Єнот. Симпатичний і пустотливий, охочий поплескатися в воді. Оселився Єнот у ванній. Прямо на етикетці пінки для купання. Подивишся на Єнота, і самому хочеться гратися в м’якій ароматній мильній піні. Завдяки Єноту купання перетворилося для хлопчика на найкращу гру.
А ще у Єнота є приятелі. Пухнаста славна Панда. І милий Баранчик – для найменших діточок. І тепер всі знають: з такою командою купатися буде весело! Щасливі діти і батьки.
ТОВ «ПОЛІМЕРЛАБ»
Сучасне виробництво косметичних та парфумерних засобів
Україна
2020
Етикетка
Розробити серію етикеток для лінійки дитячої пінки.
Пінка 3 в 1 для дітей – інноваційний продукт з унікальним складом на українському ринку косметичних засобів України. Продукт призначений для дітей, тому дизайн має привертати увагу: зацікавлювати цільову аудиторію – батьків та дітей до 12 років. Оформлення продукту повинно перегукуватися з відомими мультиплікаційними персонажами.
Приступаючи до роботи, ми розуміли, що дизайн товарів для дітей окреслюється впізнаваними та популярними героями мультфільмів. При цьому, ми орієнтувалися на найпопулярніші на сьогоднішній день стилі подачі образів: “няшний”, милий – барашок – для найменших; “анімешний” – панда; “коміксовий” – єнот, розрахований на хлопчиків.
Вся лінійка – яскрава і впізнавана. У цільової аудиторії мають бути асоціації хоча б з одним персонажем. Центр сюжетної лінії – пінка-хмаринка, у якій і “плавають” наші герої. Доповнюють дизайн художні образи повітряних сходинок, що посилює враження легкості та невагомості
Сформована лінійка етикеток, яка може бути розширена на більш дорослі вікові групи. Кожний герой може мати розвиток – власну історію, легенду.
Виробники задоволені, що їх продукція припала до душі дітворі. І ми раді успіху нашого дизайну. Адже саме фахівці студії ТСД створили дизайнерську концепцію, яка сподобалася цільової аудиторії, розробили прекрасні образи персонажів і втілили їх в чудових етикетках для дитячої пінки.
Ця серія етикеток пінки для дітей стала природним продовженням нашого проекту – розробки логотипу та фірмового стилю торгової марки Elect, під якою наш замовник, компанія «ПОЛІМЕРЛАБ», випускає свою продукцію.