
Повний розковбас: нова психоделічна робота агенції Fedoriv для Глобино
6 жовтня 2020 року маркетингове агентство Fedoriv представило серію рекламних продуктів для просування сосисок і ковбас ТМ Глобино. Яскраві кольори, дотепний сюжет, бездоганна якість картинки. Трішки зухвало, досить епатажно, але однозначно – незабутньо. Побачити, запам’ятати, купити!
Вибух кольору, емоцій, питань і відповідей. Що це було? Чітко окреслена цільова аудиторія в слогані, впізнаване обличчя і на контрасті – сюрреалістично-ситуативний сюжет. Перчене поєднання, що викликає одночасно когнітивний дисонанс і візуальну насолоду. Чіпляє? Безсумнівно!
Презентація нового дизайну наочна та технологічна. Глядач стає учасником процесу створення бренду. Новий шрифт логотипу, створення дизайну упаковки і етикетки, розробка фірмового стилю. Гарно, зрозуміло, цікаво. На це можна дивитися вічно. Що скажете?