Back to top

Відомі бренди завжди вели боротьбу за найважливіший ресурс – увагу покупців! Проведені дослідження показали, що при вивченні вітрини людина затримує увагу на упаковці приблизно на дві секунди. За цей час вона або приймає рішення купити ваш товар, або проходить повз. Розробка дизайну етикетки та упаковки – важливий етап становлення і розвитку бренду.

Більше – не означає краще

Сьогодні принцип розміщення на етикетці максимальної кількості інформації про продукт швидше збиває та заплутує покупця, ніж ініціює покупку. За дві хвилини вивчити і опрацювати такий обсяг інформації у клієнта не буде ні можливості, ні бажання. Знаючі дизайнери стали застосовувати в своїй роботі правило «мінімум тексту – максимум результату». Завдяки цьому, людина встигає оцінити основні переваги товару й співвіднести їх з ціною. Переконати покупця придбати товар, надаючи на етикетці тільки ключову інформацію, – особливе мистецтво.

Створення правильної концепції в дизайні етикетки вимагає комплексного підходу. Це робота креативного відділу, маркетингових команд, копірайтерів, вивчення рекламної продукції і каталогів, підготовлених для цього бренду. І все це для того, щоб за такий малий проміжок часу покупець «зрозумів» продукт, дізнався які потреби він задовольняє, і в чому його переваги. Якщо ж розуміння продукту займає більш тривалий час, то товар вже сприймається як хитромудрий і невиразний.

Що приховує упаковка?

Говорячи про упаковку, необхідно розуміти, що для покупця це швидше перешкода, яка не дозволяє йому оцінити сам продукт. Покупцю було б набагато цікавіше й інформативніше помацати товар, спробувати його на смак, оцінити запах і колір. Але безпека для здоров’я та технічні характеристики часто не надають таких можливостей. У сформованій ситуації завдання дизайнера мінімізувати перешкоди, що заважають покупцеві оцінити продукт.

Рішенням може стати прозора упаковка або її частина, завдяки якій можна з легкістю оцінити зовнішній вигляд продукту. Це дозволить покупцеві швидше прийняти рішення на користь вашого бренду. Звичайно, не завжди можна зробити візуальний доступ до товару. В цьому випадку слід показати зовнішній вигляд продукту у вигляді красивих фото, які передають колір, запах і смак вмісту упаковки.

Виділяйся

Оценивая витрину в супермаркете, человеческий мозг обрабатывает большой поток информации и подсознательно ищет товар, основанный на трех оценках:

  •  це мені знайоме;
  • це я пробував;
  • це виділяється на полиці.

Здавалося б, простіше придбати вже перевірений товар без ризику і втрат. Але людина завжди прагне до пошуку кращої якості. Саме в цей момент товар, який помітно відрізняється дизайном від конкурентів, приверне увагу покупця. І нехай ваша етикетка буде, наприклад, червоного кольору, тоді як всі конкуренти використовують сині тони, адже саме це шлях до лідерства на ринку роздрібної торгівлі.

Товар, створений для всіх, не потрібен нікому

Створюючи будь-який товар, бренд, дизайн особливо важливо знати його цільову аудиторію. Адже зробити те, що зацікавить усіх, неможливо. Знаючи свого покупця, ви зможете дати йому саме те, що він хоче. Підхід до дизайну продукції для жінок від 20 до 45 років буде кардинально відрізнятися від підходу до чоловічих товарів. Життя саме підштовхує нас до таких висновків.

Замовити дизайн етикетки в Україні

У нашій роботі ми, звичайно, використовуємо не тільки перераховані вище принципи і стратегії. TCD Design Studio – динамічна команда творчих дизайнерів і майстрів, тому пошук нових варіантів і рішень не закінчуються для нас ніколи. Замовте дизайн упаковки в Києві, а також інших містах України в дизайн-студії ТСД та оцініть вишукану лаконічність наших робіт.