Back to top
Дизайн для людей или как сделать удобную упаковку

Часто дизайнер настільки захоплюється креативом, що забуває про практичну складову свого творіння. Існує думка, що творчим людям дуже складно орієнтуватися на реальних користувачів, оскільки художники живуть у власному світі і практично не відчувають, чи буде їх продукт зручний для використання кінцевим споживачам.  У даній статті ми розглянемо, що можна зробити в даній ситуації.

Чим більше дизайнер знає про продукт, тим ближче він до споживача

Якщо ви хочете, щоб дизайнер зробив максимально зручний проект, постарайтеся надати йому якомога більше  інформацію про те, що необхідно користувачу. Простіше кажучи – попросіть його подивитися на задачу очима споживача.  Після цього вам залишається скомбінувати отриманий результат з останніми трендами і вуаля – успіх забезпечений!

Дизайн для людей створюється не тільки дизайнером

Важливе правило, розуміння якого допоможе уникнути безлічі проблем – дизайнер самостійно ніколи не створить дизайн для людей.

Щоб продукт користувався попитом у вашої цільової аудиторії, до розробки дизайну необхідно залучити додаткових фахівців – маркетолога, аналітика, можливо менеджера по роботі з клієнтами.  Чим більш точний портрет цільової аудиторії буде надано допоміжними фахівцями, тим чіткіше можна буде сформулювати її потреби, а значить – створити максимально успішний дизайнерський продукт.

Нерідко в процесі створення дизайн-концепції залучають фокус-групи.  Однак останнім часом з’являється безліч досліджень, які підтверджують суб’єктивну оцінку таких заходів.  Проте маркетингові стратегії, що використовують залучення фокус-груп, все ще користуються значною популярністю.

Дизайн завжди краще спростити, ніж ускладнювати

Складний, заплутаний дизайн привертає увагу, але його вкрай незручно використовувати. Саме тому в останні роки намітилася тенденція до спрощення всього, що можна спростити.

Не варто, однак, забувати, що скорочення дизайнерської частини не повинно негативно впливати на функціональність продукту. Не завадить звернутися за допомогою до фокус-груп, які нададуть цінний зворотний зв’язок і допоможуть побудувати збалансоване співвідношення «дизайн-ергономічність».

Кілька слів про зворотний зв’язок для дизайнера

Відсутність зворотного зв’язку грає з дизайнером в злий жарт.

Як зазвичай відбувається в компаніях, де дизайнери стоять на потоці різних завдань? Завершивши один проект, дизайнер відразу переходить до іншого, так і не дізнавшись, як саме буде впроваджуватися його продукт, яку думку висловила фокус-група. Це заважає фахівцям рости професійно.

Тому в сучасних дизайнерських агентствах, в тому числі в «TCD», дизайнери долучаються в усі маркетингові процеси впровадження продукту. Важливо, щоб дизайнер брав участь в дослідженнях з фокус-групами, а також мав доступ до аналітичних даних які оцінюють переваги цільової аудиторії. Тож не дивно, що з кожним новим проектом ми отримуємо ще більше досвіду, та успішніші проекти.

Ви можете замовити сучасний дизайн етикетки або упаковки для своєї продукції в компанії «TCD» вже сьогодні за доступними цінами.