
Якою має бути упаковка для продуктів швидкого приготування? Що змінилося за час карантину і на що слід звернути увагу, якщо ви вирішили замовити розробку дизайну упаковки для фаст-фуду.
Антикризова упаковка для їжі
Замовлення їжі на винос або з доставкою завжди користувалося попитом. Але під час пандемії популярність цієї послуги значно зросла. Відповідно, посилилася конкуренція в цьому сегменті ринку. Та й споживчі настрої диктують свої правила. Люди скучили за позитивними емоціями і новинками. Втомившись від обмежень і застою, вони жадають свіжості та свободи. А це значить, що прийшла пора оновлень.
Упаковка для продуктів, які купують на винос, повинна бути зручною, надійною, гігієнічної та, звичайно ж, привабливою. По суті, вона є частиною фірмового стилю і маркетингової стратегії компанії. І тому дизайн упаковки має дуже важливе значення. Які тенденції дизайну упаковки для фаст-фуду зараз популярні в світі?
Новий дизайн упаковки для фаст-фуду
Всесвітнє прагнення до безпеки і сталого розвитку в зв’язку з пандемією набуло особливого змісту. І це відображається в усьому, в тому числі й в дизайні. Упаковка для продуктів харчування стає елементом здорового способу життя. Екологічність, достатні захисні властивості, підкреслено дружній людині та природі дизайн набувають нового значення.
Дизайн упаковки для їжі на замовлення передбачає зрозуміле й чітке маркування, розбірливі та читабельні шрифти, зрозумілі написи. Добре сприймаються прозорі вставки, які демонструють товар покупцю. Однак тут важливо врахувати специфіку зовнішнього вигляду продукту і те, що часом люди хочуть захистити свою їжу від сторонніх поглядів.
Упаковка для продуктів швидкого приготування повинна бути пристосована до оперативної доставки і безконтактної передачі замовлення. А це значить, мати конфігурацію, розраховану на компактне розміщення в сумці кур’єра, передбачати зручні ручки для перенесення або елементи кріплення. Завдяки грамотному і креативному дизайну подібна функціональність може стати фішкою упаковки, що приваблює покупців.
Упаковка для фаст-фуду стає розумною
По-перше, упаковка для продуктів інтегрується в цифровий інформаційний простір. Дизайн упаковки може включати смарт-мітки і QR-коди, зчитуючи які за допомогою смартфонів, покупець отримує додаткову інформацію.
По-друге, для упаковки можуть використовуватися інноваційні покриття та матеріали, що реагують на зміни навколишнього середовища або властивостей продуктів. Етикетка або упаковка для їжі можуть змінювати колір при порушенні температурного режиму, вологості або сигналізувати про те, що продукт втрачає свіжість.
По-третє, в упаковку можуть вбудовуватися різні технологічні елементи, наприклад, світлодіодне підсвічування або датчик алкоголю. Таким чином, дизайн упаковки стає максимально наближеним до потреб користувачів і виробників.
Замовити дизайн упаковки для продуктів
Студія дизайну ТСД пропонує послуги з розробки дизайну упаковки і етикеток для харчових продуктів. Ми готові запропонувати вам кращі рішення, які допоможуть у розвитку вашого бізнесу.