Back to top
этикетки для антисептика дизайн

Ринок антисептичних засобів і рідкого мила – один з найдинамічніших у світі. Свій переможний хід антисептики і кишенькові санітайзери почали задовго до пандемії коронавируса. В умовах частих масштабних спалахів респіраторних захворювань, грипу та нетипових інфекцій багато компаній запропонували зручні та практичні рішення для щоденної дезінфекції та гігієни.

Але 2020 рік побив усі рекорди. Антисептики для рук і поверхонь перетворились на предмет першої необхідності. Випуском антисептичних засобів стали займатися не лише фармацевтичні фірми, а й виробники косметичної, парфумерної продукції, побутової хімії і багато інших підприємств. Обсяги ринку кардинально зросли, асортимент розширився, і перед покупцем постало питання вибору.

Як дизайн етикетки антисептика впливає на вибір покупця

Сьогодні всі розуміють, що привабливий зовнішній вигляд етикетки впливає на маркетинговий потенціал товару. Яким має бути дизайн етикетки антисептичного засобу, щоб, зайшовши в магазин, споживач вибрав саме цей товар? Для відповіді на це питання пропонуємо звернутися до актуального світового досвіду. Ми вивчили найбільш популярні тренди дизайну етикетки для рідкого мила і антисептика та зробили певні висновки. Представляємо вам тенденції дизайну упаковки продукту на 2020 рік.

етикетки для рідкого мила

Антисептики і рідке мило: дизайн етикетки 2020

Незалежно від того, чи виготовляєте ви антисептики або мило в масових кількостях, чи випускаєте невелику партію, вам обов’язково знадобиться етикетка. Крім декоративної функції, етикетка є засобом маркування, що забезпечує використання продукції за її призначенням.

Дизайн етикетки і упаковки дезинфікуючого засобу повинен викликати довіру, демонструвати зручність використання, заявляти про те, що це прогресивний, безпечний і ефективний продукт.

Тому більшість пляшок з антисептиками прозорі або напівпрозорі, а етикетки містять інформацію про склад, наявності або відсутності спирту, способи застосування і зберігання. Популярним трендом є позначка ​​антибактеріальної сили, що вказана в відсотку знищуваних мікроорганізмів.

До необхідної інформації відносять також назву, тип продукту (наприклад, антисептик для рук, рідке мило, санітайзер побутовий), відомості про виробника. Загальний вигляд етикетки і упаковки повинен справляє приємне враження. Дизайн може бути підкреслено нейтральним або демонструвати брендову приналежність за допомогою фірмової колірної гами, слогана, логотипу, відповідних зображень і графіки.

Дизайн етикетки антисептика рідкого мила

Одним із трендів є прозорі, так звані невидимі, етикетки, завдяки яким здається, що зображення нанесено безпосередньо на пляшку.

Етикетки побутових антисептиків можуть мати строгий, лаконічний вигляд, характерний для етикеток медичних препаратів, містити медичну символіку. Або більше нагадувати етикетки косметично-парфумерної продукції, бути фантазійними і яскравими. Вибір концепції дизайну залежить від розуміння настроїв цільової аудиторії.

Щоб замовити дизайн етикетки антисептика чи етикетки для рідкого мила, пишіть нам або телефонуйте за номерами, вказаними в контактній інформації.