Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

инстаграм дизайн бренд

Інстаграм давно перестав бути просто альбомом з фотографіями. Тепер це потужний інструмент комунікації вашого бренду зі світом. Цікавий інстаграм -аккаунт приваблює людей, а ваша справа – утримати їх увагу і завоювати лояльність.

Як виділитися серед мільярда сторінок в Інстаграмі? Як розширити вплив на аудиторію? Сьогодні ви дізнаєтеся, як створити концепцію для бренду в Інстаграмі, щоб повною мірою використовувати його можливості.

Інстаграм: застосування для бізнесу

Соціальні мережі щільно увійшли в наше життя. Вони стали не тільки майданчиком для віртуального спілкування, самовираження і пізнання світу. За допомогою соцмереж люди знаходять цікаві для них товари або послуги, а компанії – реальних клієнтів.

Інстаграм відкриває приголомшливі перспективи для просування бізнесу. Кожна сьома людина на планеті є активним користувачем цієї соціальної мережі. А близько 80% всіх користувачів Instagram підписані на той чи інший бізнес-аккаунт. І більше третини користувачів Інстаграма здійснювали покупки в Інтернеті – майже в 1,5 разів частіше, ніж люди, які не використовують Інстаграм.

Щодня в Інстаграм заходить 500 мільйонів чоловік. Хочете, щоб вони стали вашими друзями і клієнтами? Позиціонуйте себе вірно!

Особливістю Інстаграма є його візуальна спрямованість. Хороший інстаграм-аккаунт об’єднує якість кожного поста і стильний загальний вигляд. Щоб сторінки виглядала бездоганно і викликала інтерес користувачів, слід виробити концепцію представлення бренду в Інстаграмі.

бизнес аккаунт интстаграм

Дизайн сторінки в Інстаграмі: фото і не тільки

Дизайн сторінки в Інстаграмі починається з ідеї. На вас має працювати все: аватар, назва, шапка і пости. Ретельно вивірені деталі повинні складатися в загальну гармонійну картину. У вас має бути чіткий план і уявлення про те, як саме виглядатиме аккаунт. Хаотичне викладання гарних картинок швидко перетворить сторінку в нагромадження непотрібного контенту.

Красивим фото зараз мало кого здивуєш. Ваше завдання – продемонструвати бренд, зробити сторінку впізнаваною і привабливою. Фотографії повинні бути по-справжньому цікавими. І, крім того, якісними і красивими, з правильною композицією, вірним колірним рішенням і хорошою обробкою. І, звичайно, витриманими в єдиному стилі. Щоб презентувати ваш бренд в кращому вигляді, користуйтеся послугами професійних фотографів і графічних дизайнерів.

Існують практичні прийоми, які довели свою ефективність. Наприклад, в Instagram майже втричі більше лайків отримують публікації із зображеннями облич. Публікації, в яких переважає один колір, генерують більше лайків ніж ті, в яких кілька домінуючих кольорів. А картинки в синіх кольорах в цілому подобаються більше, ніж в червоних. Зображення з переважанням негативного простору користувачі лайкають набагато охочіше.

как больше подписчиков в инстаграме
Дизайн постів в Інстаграмі

Концепції для бренду в Інстаграмі можуть бути абсолютно різними. Вони залежать від уподобань цільової аудиторії, популярних тенденції, вашого смаку.

Наприклад, можна акцентувати увагу на самому бренді, а можна розкривати його цінність через дрібні деталі або асоціації. Можна використовувати барвисті композиції, а можна дотримуватися мінімалістичної палітри. Прикладом слугуватимуть кращі інстаграм-сторінки брендів. Вивчаючи їх, можна визначити поточні тенденції розвитку бренду в Інстаграмі.

Сьогодні світом править інформація. І в Інстаграм люди приходять не тільки подивитися, але і почитати. Супроводжуйте кожну фотографію текстом – про цінності бренду, продукти, послуги, програми лояльності. Довжина підпису не впливає на залученість користувачів. Однак намагайтеся і тут витримувати єдиний стиль. Розміщуйте тексти приблизно однакової довжини. Довгі тексти розділяйте на абзаци, так їх буде легше читати.

Публікуйте пости регулярно. Пам’ятайте, що 90% компаній, що входять в «Interbrand 100», мають акаунти в Instagram. Більшість з них публікують щотижня, принаймні, одну фотографію або відео. Середня частота публікацій для брендів становить близько 20 постів в тиждень.

Не забувайте про геотеги і хештеги, вони значно піднімають показник залученості. Повною мірою використовуйте можливості історій, знімайте відео для IGTV. Ведіть діалог з підписниками, відгукуйтеся на коментарі, заохочуйте активність. Зробіть сторінку живою, і люди до вас потягнуться.

Брендингове агентство ТСД:

– студія дизайну;
– створення айдентики;
– розробка фірмового стилю;
– створення брендбука;
послуги фотостудії.