
Що таке брендбук? Це документ, який презентує фірмовий стиль компанії і правила його використання. Брендбук дає чітке уявлення про те, як повинен виглядати і позиціонувати себе бренд в різних умовах.
Навіщо потрібен брендбук?
Уявіть ситуацію: ви замовили дизайн логотипу, продумали все до дрібниць, вклали кошти в його розробку і отримали ідеальний результат. І ось, на рекламному банері ваш логотип розміщується на невигідному тлі або в спотвореному ракурсі. Вам доводиться вимагати внести правки і робити безліч зайвих рухів. І немає гарантії, що наступного разу подібне не повториться. А зафіксувавши правила використання логотипу в брендбуці, ви б назавжди уникли подібних проблем.
Те ж саме стосується і інших елементів фірмового стилю, починаючи від корпоративних кольорів до девізу. Брендбук компанії є основним законом для дизайнерів, фахівців в області реклами і PR, маркетологів і всіх, хто покликаний просувати бренд на ринку. Направляючи їх творчу енергію в вірне русло, керівництво з фірмового стилю дозволяє зберегти цінності і візуальну ідентичність бренду.
Створення бредбука: з чого почати?
Для компанії відправною точкою створення брендбуку є усвідомлення того, що він необхідний. Далі – справа фахівців.
Розробка брендбуку починається з визначення цілей бренду і способів їх досягнення. Необхідно вирішити, в чому полягає індивідуальність бренду, як її вигідно підкреслити та презентувати.
Як правильно створити брендбук
Основою для брендбуку є філософія компанії і всі актуальні напрацювання з її фірмового стилю.
Створення брендбуку включає 5 важливих кроків:
- Збір і аналіз інформації.
- Розстановка пріоритетів і вироблення концепції.
- Визначення структури.
- Підготовка тексту та візуальних матеріалів.
- Формування документа.
Структура брендбуку: основні елементи
Брендбук може являти собою об’ємний документ або складатися з однієї сторінки. Головне, щоб він виконував свої завдання. І визначити, що включати в брендбук, а що ні, напевно, одна з найбільш відповідальних частин в його створенні.
Розглянемо більш докладно основні пункти, які можуть бути присутніми в керівництві з фірмового стилю.
Легенда бренду
Так би мовити, ідейно-теоретична база, що пояснює сутність вашого фірмового стилю. Легенда формує уявлення про вашу компанію, продукти та послуги, які ви пропонуєте, і допомагає споживачеві зрозуміти і прийняти ваш бренд. Легенда може включати коротку історію компанії, головні цінності і місію – все, що ви вважаєте за потрібне донести світу.
Логотип
Цей розділ містить вказівки із зображення логотипу та правила його розміщення. Інформація про зовнішній вигляд, розмір, допустимі і небажані варіанти розташування логотипу допоможе надалі уникнути помилок його використання.
Фірмові кольори
Не секрет, що люди бачать кольори по-різному, та й відтворення кольору на різних носіях може істотно відрізнятися. Тому цей пункт є важливим орієнтиром, що дозволяє зберегти єдність корпоративного стилю.
В розділ слід включити точні характеристики колірної гами вашого бренду – зразки і назви кольорів в Pantone, зазначення кольорів для цифрового використання і для друку.
Типографіка і зображення
Тут містяться відомості про фірмові шрифти компанії, про співвідношення розмірів, інтервали, вирівнювання тексту, а також інша інформація, необхідна для того, щоб текстова складова гармоніювала з іншими елементами фірмового стилю.
Що стосується зображень, то можна навести приклади того, як повинні або не повинні виглядати картинки і фотографії, що розповідають про ваш бренд в соцмережах, в рекламі та поліграфічних матеріалах.
Звучання бренду
Які слова та стиль мовлення працюють на користь бренду, а якої лексики слід уникати? Багато компаній вважають важливим включити подібний пункт в керівництво з фірмового стилю.
Брендбук може являти собою друковане видання або мати цифровий формат. Ціна брендбука залежить від багатьох факторів, однак не поспішайте вибирати найдешевші варіанти.
Створення брендбуку – професійно, швидко, якісно
Довірте створення брендбуку професіоналам. Це гарантує якісний результат.
Брендингове агентство ТСД:
- створення брендбуку компанії;
- розробка фірмового стилю;
- дизайн логотипу.
Хочете ідеальний брендбук? Звертайтеся до нас! Ви можете залишити заявку на нашому сайті, скористатися формою зворотного святи або зателефонувати за телефонами, вказаними в контактній інформації.