
Практично перед всіма компаніями рано чи пізно виникає непроста задача – як створити успішний впізнаваний бренд, який буде приносити прибуток і лідів. Завдання і справді не з простих, адже його рішення включає в себе безліч різноманітних факторів. Але про все по порядку.
Для початку розберемося, а що ж таке бренд. За своєю суттю будь-який бренд – це те, як сприймають вас ваші клієнти. Простіше кажучи образ, створюваний багато в чому завдяки зусиллям маркетологів і дизайнерів. Кожен бренд орієнтований на довгострокову взаємодію з цільовою аудиторією. Саме тому він повинен «дозріти» перш ніж з’явитися на ринку.
Бренд включає в себе не тільки логотип, але і величезну кількість взаємодіючих між собою компонентів. Всі вони об’єднані в загальну концепцію бренду. Дизайнерське позиціонування бренду забезпечує його впізнаваність на ринку, а значить – успішність.
На що ж звернути увагу перш за все, створюючи новий бренд?
Розробка бренду починається зі складання назви, слогану, розробки логотипу, а також упаковки продукту та ціноутворення. На цьому ж етапі буде доцільно зрозуміти, де і як ви будете рекламувати новий продукт, а також як буде виглядати ваш сайт. Вивчіть кожен елемент руху потенційного покупця починаючи від отримання вашої інформації до відвантаження товару і зворотного зв’язку після завершення покупки. Від того, наскільки зручно буде співпрацювати з вами клієнтам, залежить їхнє бажання купувати у вашій компанії нові товари або послуги.
Дуже важливо провести ретельну аналітику ринку по вашій послузі або продукту, в тому числі і в вузьконаправленій ніші, конкретному регіоні та по зрізу цільової аудиторії. Даний аналіз допоможе вам сформувати унікальну торгову пропозицію і спрогнозувати етапи руху до успіху.
Придивляйтеся до конкурентів, але не копіюйте їх. Проаналізуйте, в чому вони особливо успішні, а в чому помилилися. Розробіть свій бренд таким чином, щоб він виграшно відрізнявся від того, що вже представлено на ринку на даний момент.
Не припиняйте аналізувати потреби вашої цільової аудиторії. Адже саме для цієї мети і працює ваш бренд. Забезпечте зворотний зв’язок від ваших клієнтів, можливість залишати відгуки про роботу компанії, рекомендувати, ділитися своїм досвідом.
Успішний бренд – це той, про який говорять. Це логотип, який можуть намалювати по пам’яті багато людей. Це слоган, який можна згадати, не напружуючи пам’ять. Все це показники успіху бренду в масштабах регіону або ж на міжнародному рівні.
Якщо вам потрібен бренд, ми допоможемо вам його створити вже сьогодні. Чекаємо на ваш дзвінок за телефоном: +38 (044) 331-90-30.