
Навіщо мені взагалі УТП?
Для чого потрібно унікальна торгова пропозиція або УТП вам розповість кожне брендингове агентство. Однак, не завжди це пояснення буде зрозумілим.
Наприклад, ви продаєте каву. Каву полюбляє багато людей, а от визначити, яку саме і приготовану яким чином, цю завісу таємниці привідкриють вам маркетингові дослідження. В якості прикладу можна навести дипломатів – які віддають перевагу еспрессо або ж американо, тому для даної цільової аудиторії ви можете запропонувати саме цей продукт в потрібному місці. Але повернемося до питання креативності в подачі бренду.
Важливою частиною здорового креативу є відповідь на питання «Яке перше враження справляє ваш візуальний образ?» Всім нам відомо, що не буде другого шансу справити перше враження, тому це дуже важливий компонент. Якщо ви продаєте вже популярний продукт і навряд чи зможете зробити його унікальним, продумайте родзинку в дизайні упаковки або зробіть її максимально зручною у використанні. Ваша унікальна торгова пропозиція буде полягати в тому, до чого, можливо, поки не дійшли ваші конкуренти – в створенні позитивних емоцій у споживачів від використання вашого продукту.
Однак тут важливо не переборщити з креативом. Багато компаній настільки захопилися створенням «божевільного» контенту, що забули про те, а що ж власне вони просувають на ринку. Нерідко креатив в рекламі витісняє сам продукт, який виявляється в тіні створеного яскравого рекламного образу. Таким чином клієнт начебто і розуміє, що йому намагаються продати, однак зовсім не може визначитися, а чи варто купувати і головне – навіщо.
Креатив, створений на основі реальних властивостей і унікальних особливостей вашого продукту, ніколи не буде зайвим. А розробити креативний дизайн та унікальну торгову пропозицію вам допоможуть спеціалісти студії «ТСД» – +38 (044) 331-90-30.