Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

брендбук, Як за 5 кроків створити брендбук

Що таке брендбук? Це документ, що презентує фірмовий стиль компанії і правила його використання. Брендбук дає чітке уявлення про те, як повинен виглядати і позиціонувати себе бренд в різних умовах.

Навіщо потрібен брендбук? 

Уявіть ситуацію: ви замовили дизайн логотипу, продумали все до дрібниць, вклали кошти в його розробку і отримали ідеальний результат. І ось, на рекламному банері ваш логотип розміщується на невигідному фоні або в спотвореному ракурсі. Вам доводиться вимагати внести правки та робити багато зайвих рухів. І немає гарантії, що наступного разу подібне не повториться. А зафіксувавши правила використання логотипу у брендбуці, ви б назавжди уникнули подібних проблем.

Те ж саме стосується інших елементів фірмового стилю, починаючи від корпоративних кольорів до девізу. Брендбук компанії є основним законом для дизайнерів, спеціалістів в області реклами та PR, маркетологів і всіх, хто покликаний просувати бренд на ринку. Направляючи їх творчу енергію у правильне русло, керівництво по фірмовому стилю дозволяє зберегти цінності і візуальну ідентичність бренду.

 брендбук приклад

Створення брендбука: з чого почати?

Для компанії відправною точкою створення брендбуку є усвідомлення того, що він необхідний. Далі – справа фахівців.

Розробка брендбуку починається з визначення цілей бренду та способів їх досягнення. Необхідно вирішити, в чому полягає індивідуальність бренду, як її вигідно підкреслити та уявити.

Як правильно створити брендбук 

Основой для брендбука является философия компании и все актуальные наработки по ее фирменному стилю.

Створення брендбуку включає 5 важливих кроків:

  1. Збір і аналіз інформації.
  2. Розстановка пріоритетів і вироблення концепції.
  3. Визначення структури.
  4. Підготовка тексту та візуальних матеріалів.
  5. Формування документа.

Структура брендбуку: основні елементи 

Брендбук може являти собою об’ємний документ або складатися з однієї сторінки. Головне, щоб він виконував свої завдання. І визначити, що включати в брендбук, а що ні, напевно, одна з найбільш відповідальних частин в його створенні.

Розглянемо більш докладно основні пункти, які можуть бути присутніми в керівництві по фірмовому стилю.

Легенда бренду 

Так би мовити, ідейно-теоретична база, що пояснює сутність вашого фірмового стилю. Легенда формує уявлення про вашу компанію, продукти та послуги, які ви пропонуєте, і допомагає споживачеві зрозуміти та прийняти ваш бренд. Легенда може включати коротку історію компанії, головні цінності та місію – все, що ви вважаєте за потрібне донести світові.

 брендбук компанії coca cola

Логотип 

Цей розділ містить вказівки по зображенню логотипу та правила його розміщення.  Інформація про зовнішній вигляд, розмір, допустимих і небажаних варіантах розташування логотипу допоможе надалі уникнути помилок в його використанні.

брендбук

Фірмові кольори

Не секрет, що люди бачать кольори по-різному, та й відтворення кольору на різних носіях може істотно відрізнятися. Тому цей пункт є важливим орієнтиром, що дозволяє зберегти єдність корпоративного стилю.

До розділу слід включити точні характеристики колірної гами вашого бренду – зразки і назви кольорів Pantone, вказати кольори як для цифрового використання так і для друку.

brandbook skype

Типографіка та зображення 

Тут містяться відомості про фірмові шрифти компанії, про співвідношення розмірів, інтервалів, вирівнювання текстів, а також інша інформація, необхідна для того, щоб текстова складова гармоніювала з іншими елементами фірмового стилю.

Що стосується зображення, то можна навести приклади того, як повинні або не повинні виглядати картинки та фотографії, що розповідають про ваш бренд в соцмережах, рекламі та поліграфічних матеріалах

брендбук luftganza

Звучання бренду 

Які слова і стиль викладу працюють на користь бренду, а якої лексики слід уникати? Багато компаній вважають важливим включити такий пункт в керівництво по фірмовому стилю.

Брендбук може представляти собою друковане видання або мати цифровий формат. Ціна брендбука залежить від багатьох факторів, однак не поспішайте обирати найдешевші варіанти.

брендбук звучання бренду

Створення брендбуку – професійно, швидко, якісно 

Довірте створення брендбуку професіоналам. Це гарантує якісний результат.

Брендингове агентство ТСД:

  • створення брендбуку компанії;
  • розробка фірмового стилю;
  • дизайн логотипу.

Хочете ідеальний брендбук? Звертайтеся до нас! Ви можете залишити заявку на нашому сайті, скориставшись формою зворотнього зв’язку або зателефонувати за номерами, вказаними в контактній інформації.