
На це питання шукають відповідь багато вебмайстрів і маркетологів, однак він не стає менш популярним. Адже конкуренти теж не дрімають, тому доводиться знову і знову оптимізовувати роботу свого сайту.
У цій статті ми поділимося з вами основними критеріями успішного веб-проекту, який дійсно продає.
Для вимірювання параметрів якості виконання сайтом його основних завдань використовується термін «конверсія». За своєю суттю конверсія сайту – це співвідношення відвідувачів, які виконали потрібну дію на сайті, до загальної кількості користувачів вашого сайту. Конверсійною вважається дія, яка принесло власнику сайту певну вигоду. Це може бути купівля товару, реєстрація, заповнення анкет або підписка на поштову розсилку.
Всі методи щодо підвищення рівня конверсії сайту можуть бути об’єднані в кілька основних тематичних груп.
Перш за все, це чітке фокусування кожної сторінки сайту на якомусь одному заклику до дії. Кілька цілей на одній сторінці, як правило, збивають відвідувача з пантелику.
Юзабіліті або зручність роботи користувача з сайтом – важливий фактор ранжування сайту в пошуковій видачі, а також відповідь на питання – чи повернуться відвідувачі сайту знову. До цього показника відносяться такі компоненти як час завантаження сайту, якісні і при цьому легкі картинки, адаптивний дизайн, зручний для перегляду на будь-яких мобільних пристроях та ПК, онлайн консультант, а також форми зворотного зв’язку та підписки. Сайт повинен швидко завантажуватися (0,4-1 секунда на кожну сторінку), його структура не повинна бути заплутаною, а зручною для навігації
Робота з контентом передбачає регулярне наповнення сайту якісними текстами і графічним матеріалом. У текстах не повинно бути помилок, також не зловживайте ключовими словами – за це пошукові машини нерідко банять.
Адаптивний дизайн сайту важливий не менше контенту, адже понад 20% покупок здійснюється сьогодні за допомогою мобільних пристроїв.
Важливість форми зворотного зв’язку на сайті складно переоцінити, адже вона дозволяє отримати цінну інформацію про зручність використання вашого сайту безпосередньо від цільової аудиторії. І все це – безкоштовно. Тому важливо зробити такі форми максимально зручними, до мінімуму скоротити кількість полів у формах, прибрати обов’язкові поля, розробити підказки щодо заповнення.
Онлайн консультанти на сайтах вже перестали бути розкішшю – сьогодні вони дійсно необхідні. Часто відвідувачі приходять на сайт, не цілком розуміючи, як зробити покупку потрібного їм товару. Або стикаються з яким-небудь збоєм в пошуку або замовленні. З цією проблемою допоможе впоратися онлайн-консультант, який налаштує користувача до спілкування та покупки.
Фахівці студії «ТСД» допоможуть вам не тільки створити, але й якісно розвинути ваш веб-проект.