
Фірмові персонажі підвищують впізнаваність бренду, тому їх використання не варто ігнорувати. По суті персонажі стануть невід’ємною частиною історії вашого бренду, його окрасою і безпосередніми учасниками. Згадаймо того ж Uncle Ben’s, дідуся на етикетці всесвітньо відомого кетчупу, з яким дуже скоро почали пов’язувати цілий бренд. Або веселого кролика з «Несквік», а також нерозлучну парочку M&Ms.
При виборі героя важливо керуватися цільовою аудиторією вашого продукту. Добре також, якщо персонаж має індивідуальні якості, наприклад, звертається до аудиторії з закликами до дії або ділиться цікавими історіями з життя.
Наприклад, білі ведмедики від Coca Cola також дуже впізнавані. Вони використовуються не тільки на етикетках, але і в рекламі. За допомогою милого відомого персонажа донести до потенційного клієнта необхідний «меседж» можна дуже швидко і в максимально стислій формі.
А допомогу в створенні персонажу для продукту вам нададуть фахівці студії «ТСД».