Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

Каким должен быть правильный дизайн этикетки?

Зараз при великій різноманітності продукції на ринку питання оформлення етикеток виконує важливу маркетингову функцію – щоб виділитися в конкурентному середовищі необхідно залучити покупця вже на етапі знайомства з продукцією. Виділитися в конкурентному середовищі не так просто, але можливо – за допомогою правильного дизайну. Важливо за допомогою етикетки мотивувати покупця зробити покупку. Барвиста етикетка виконує функцію важливого рекламного носія, який стимулює зробити покупку в умовах напруженого конкурентного середовища.

Винна етикетка АСКАНІЯ

Всі сучасні етикетки можна класифікувати за кількома основними ознаками:

— за формою етикеток – етикетки звичайної форми мають цілком стандартний вид, який найбільш точно відповідає упаковці продукту. Також можна побачити рукавні етикетки вони зазвичай огортають циліндричну поверхню або кулясті предмети;

— матеріал – залежно від матеріалу етикетки діляться на паперові (наносяться на фольгу, плівку), а також на самоклеючі етикетки;

— за типом нанесення зображення можуть наноситися методом термотрансферного або ж прямого друку, а також створюватися об’ємні або ж голографічні зображення;

— за способом прикріплення на товар – навісні, самоклеючі етикетки, з висіканням або ж приклеюванні;

— за типом нанесення інформації – виділяються логотипи, маркувальні, рекламно-інформаційні та інші.

На будь-якій етикетці виділяються як мінімум дві основні зони:

1) Рекламна (розміщується на передньому плані та містить маркетингову інформацію).

2) Робоча (зазвичай на задньому плані – розміщуються технічні дані).

Не рекомендується змішувати дві зони, через це інформація стає нечитабельною.

Крім правильного розподілу структури необхідно також гармонійно підібрати кольорові рішення для етикеток і упаковки. Для побудови гармонії кольорів використовують як програмні інструменти, що допомагають швидко вибудувати гармонійну колірну гаму (Adobe Kuler, ColorBlender, COLOURLovers), так і ручні налаштування.

При підборі колірної гами необхідно врахувати, що багатоколірні етикетки набагато помітніші чорно-білих – приблизно на 65%.

Підбір символів і зображень

Кожна деталь на етикетці або упаковці повинна виконувати корисну функцію, інакше в її використанні немає сенсу. Наприклад, лінії, виконані діагонально, створюють відчуття руху, в той же час горизонтальні лінії створюють ілюзію ваговитості. Використовуючи тонкі лінії, ви підкреслите витонченість і точність, а ось лінії товсті створюють відчуття масивності.

Правильно підібравши зображення і розташувавши його на етикетці, ви привернете увагу значної кількості потенційних покупців. Вербальні елементи мають менший вплив.

Читабельний текст

В середньому текст повинен зацікавити покупця за 2-3 секунди. Важливо, щоб текст містив найменування продукту, а також компанію-виробника, а ще підкреслював переваги продукції. Бажано, щоб текст зручно читався з відстані в кілька метрів. Шрифт краще використовувати прямий, так як курсив читається гірше.

 

, Яким повинен бути правильний дизайн етикетки?

Ефективна комбінація вербальних і візуальних елементів

При розміщенні елементів на рекламному повідомленні важливо враховувати індивідуальні особливості цільової аудиторії. Наприклад, європейці будуть читати ваше рекламне повідомлення зліва направо, а ось жителі східних країн швидше за все будуть читати в іншому напрямку. Це важливо для розуміння, яка частина етикетки виявиться у фокусі уваги – для жителів Європи це буде права сторона етикетки, також в центрі уваги виявиться верхня частина рекламного повідомлення, а нижня запам’ятається гірше.

Вибір матеріалу виготовлення

Етикетки можуть виготовлятися на білому, кремовому або ж прозорому папері, а також мати різну текстуру поверхні. Максимально гнучким при виборі рекламного рішення будуть матеріали світлих тонів.

Тип поверхні

Найбільш легку читабельність забезпечує матова поверхня, в той час як на глянцевому покритті товар має вигляд, максимально наближеного до реальності. Для тестування ефективності тієї чи іншої етикетки маркетологи рекомендують випустити пробну партію етикеток відразу з двома типами поверхні і перевірити, яка з них покаже кращий результат в тій чи іншій рекламної кампанії.

Особливості розміщення контактних даних на рекламних матеріалах

Невід’ємною частиною дизайну етикетки є інформація для зв’язку з виробником товару. Від того, наскільки правильно розміщена контактна інформація, буде залежати, чи зможе товар встановити зв’язок з цільовою аудиторією.

Аналіз конкурентного середовища

Аналіз ринку конкурентів грає важливу роль в правильному позиціонуванні вашої продукції. У них можна перейняти позитивний досвід, і на основі цього створити більш ефективні товарні рішення. Конкурентна гонка це не завжди винахід чогось нового – іноді це просто поліпшення того, що вже присутнє на ринку, і в цьому вам може допомогти дизайн.

Фахівці компанії «ТСД» розроблять для вас ефективний дизайн, який допоможе максимально вигідно позиціонувати вашу продукцію в конкурентному середовищі. Ми регулярно аналізуємо останні тенденції на ринку і можемо запропонувати вам найсучасніші рішення.

, Яким повинен бути правильний дизайн етикетки?

 

Хочете собі таку ж фотосесію? Напишіть нам