Back to top
Брендинг

Новий рік – нові тенденції. Брендинг, виробництво упаковки та дизайн етикетки – які зміни очікуються в цій галузі? На які ідеї дизайну варто звернути увагу, щоб використовувати їх для успішного розвитку свого бізнесу?

Брендинг, дизайн етикетки і створення упаковки: час змін

Змінюється світ, технології та свідомість людей. Уже зараз в графічному дизайні і рекламі настає час кардинальних змін. Виникають нестандартні, цікаві та ефективні брендингові рішення. Формуються тренди, які визначають вектор розвитку ринку.

На наших очах відбувається грандіозна зміна понять. На зміну брендингу приходить антибрендинг, упаковка змінюється антиупаковкою. Менше стає великим. Велике перетворюється в мале. Парадоксально, але ці складні поняття в реальному житті виявляються досить простими.

дизайн етикетки

Брендинг і мінімалізм в дизайні

Антибрендинг: що це таке?

Споживачі люблять бренди, і в той же час не хочуть бачити їх присутності. Вони готові заплатити вищу ціну, щоб отримати саме те, що їм потрібно. Торгові марки прагнуть непомітно розширити сфери свого впливу і стати для покупця природним вибором.

В сучасних умовах бренд зобов’язаний бути пізнаваний, але при цьому не кидатися в очі. Він повинен бути як повітря – непомітним, але життєво необхідним. Айдентика стає лаконічною і мінімалістичною. Єдина фраза, іконка, колір використовуються в різних контекстах, на різних інформаційних каналах.

антиупаковка

Лаконічний дизайн зараз в тренді

Велика кількість рекламних майданчиків, починаючи від предметів навколо нас і закінчуючи соцмережами, відкриває широкі можливості для просування торгових марок. І одночасно змінює спосіб подачі інформації, щоб у споживача не розвинулася рекламна сліпота.

Наприклад, виробник протеїнової продукції Soylent позиціонує свої товари, як їжу майбутнього.  Відповідно, й айдентика цього бренду розроблялася з далеким прицілом. В її простоту закладений глибокий сенс. Подивіться, наскільки ясно проявляється філософія торгової марки: максимальна поживність з мінімальними зусиллями.

антибрендинг

Упаковка для продуктів харчування

Антиупаковка: необхідність чи мода

Ще кілька років тому виробники упаковки змагалися в тому, хто кого перевершить в крутизні та навороченності. Покупцям разом з товаром вручалася купа паперу, картону, пластику, пінопласту, бульбашкової плівки плюс бантик зверху.

Тепер таке марнотратство ресурсів у виробництві упаковки неприпустимо. Споживацьке ставлення до товару змінюється усвідомленим споживанням. Кількість пакувального матеріалу зводиться до мінімуму. Упаковка стає більш продуманою. Унікальний дизайн і високотехнологічні матеріали зводять сучасну упаковку на п’єдестал досконалості.

Те ж саме стосується і друку етикетки. Етикетка або стає частиною продукції, або голосно заявляє про себе, викликаючи захоплення своєю сміливістю. Це можуть бути прозорі самоклеючі етикетки або етикетки з вирубкою, які дають можливість розглянути товар і роблять його ближчим до покупця. Також ефектно виглядають етикетки з самодостатнім дизайном, який бере на себе функції візуальної характеристики і формує потрібне сприйняття товару покупцем.

Прикладом інноваційного підходу в області упаковки може служити розробка європейської студії дизайну Tomorrow Machine. У своїх проектах вона стирає грань між продуктом і упаковкою, використовуючи вторинну сировину чи їстівні матеріали або створюючи зручну і корисну мультифункціональну упаковку.

дизайн упаковки

Дизайн упаковки із вторинної сировини

Брендингове агентство ТСД

Слідкуйте за трендами, будьте в курсі інновацій. Можливо, ви дізнаєтесь щось корисне для просування вашого бізнесу. Експансія знань і технологій, бурхливий темп сучасного життя вимагає широкого кругозору, вміння виявляти в потрібні моменти гнучкість і напористість.

Брендингове агентство ТСД допоможе вам успішно оминути підводні камені конкуренції і залишитися на хвилі успіху в стрімко мінливому світі. Експерти компанії допоможуть в створенні і просуванні вашого бренду. Ми гарантуємо ефективний брендинг, високопрофесійну розробку фірмового стилю, якісний дизайн етикеток і упаковки.

.