Back to top
дизайн логотипа, Як оцінити логотип три правила успіху

Логотип – найяскравіший і впізнаваний елемент бренду. Трапляється, що при погляді на новий дизайн логотипу думки розходяться. Чи можна відразу визначити, наскільки він вдалий? Як об’єктивно оцінити дизайн логотипу?

Новий логотип – зрозуміти і прийняти

Айдентика нового бренду, як правило, не викликає стільки критики, як оновлення звичного фірмового стилю. З одного боку, на оцінку редизайну впливає сила звички. З іншого – у багатьох критиків різко включається режим експерта. Тому, щоб скласти вірну думку, бажано враховувати прості правила.

  1. Створення логотипу: правило ідеї

Не поспішайте оцінювати логотип за принципом «подобається – не подобається». Перше враження про дизайн не завжди є істиною в останній інстанції. Придивіться до логотипу, дайте собі можливість зрозуміти його ідею та естетику. Створення логотипу – не просто малювання. Це комплексний процес візуалізації бренду, орієнтований на перспективу.

Наприклад, новий логотип Instagram спочатку викликав нерозуміння багатьох користувачів. Він здавався плоским і невиразним. Однак такий лаконічний дизайн ефективно вписався в концепцію швидко зростаючого додатку. Він пізнаваний, виразний і відмінно справляється з головним завданням Instagram – заявляти про себе, фокусуючи увагу на призначеному для користувача контенті.

дизайн логотипу

  1. Ефективність логотипу: початок періоду

Погодьтеся, буває так: те, що сподобалося відразу, швидко набридає і починає дратувати. І навпаки, початкові негативні судження виявляються абсолютно неправильними. Насправді, час все розставляє на свої місця.

Так, логотип онлайн сервісу пошуку житла Airbnb викликав численні глузування в Інтернеті. Незважаючи на це, компанія вирішила не змінювати його дизайн, вважаючи, що він в повній мірі передає філософію бренду. Його легко запам’ятати і намалювати, що значно зближує компанію з її аудиторією. І дійсно, з часом цей простий логотип полюбили в усьому світі.

створити лого

Тому, щоб зрозуміти, наскільки хороший дизайн логотипу, візьміть невелику паузу і поспостерігайте, якою мірою він ефективний для просування бренду на ринку.

  1. Дизайн логотипу: правило життя

Однією з важливих характеристик логотипа є його життєздатність в мінливих умовах ринку. Не секрет, що до ребрендингу вдаються багато компаній, прагнучи зберегти та зміцнити свої позиції в конкурентному середовищі. Однак занадто часта або кардинальна зміна айдентики може зіграти злий жарт. Крім того, дизайн логотипу повинен передбачати можливість його широкого використання. Тому має сенс оцінити дизайн логотипу з точки зору його адаптованості до ситуацій, потреб клієнтів і форматам застосування.

Яскравим прикладом може служити дизайн логотипу Smarter Planet – проекту компанії IBM в області інформаційних технологій. Його фірмові промені залишаються незмінними, у той час як серцевина може при необхідності змінюватися.

приклади логотипів

Розробка логотипу та створення фірмового стилю від компанії ТСД 

Для того, щоб логотип був по-справжньому сильним і дієвим, розробляти його повинні фахівці, які знають толк в дизайні та маркетингу. Це принципова позиція брендингового агентства ТСД, яке допомагає потрапляти точно в ціль.

Знання, досвід і чуття – головні складові успіху наших проектів. Ми готові запропонувати кращі рішення в галузі брендингу та ребрендингу, створення логотипу та фірмового стилю, складання брендбуку компанії, розробки дизайну упаковки та етикетки.

У числі наших клієнтів – великі корпорації, які дорожать своєю репутацією, і невеликі фірми, які прагнуть заявити про себе. Компетентність, уважне ставлення до побажань замовників, відповідальність і старанність дозволяють компанії ТСД з упевненістю обходити конкурентів і займати лідируючі позиції.

Довіртеся професіоналам, і сміливо рухайтеся до вершин бізнесу!