
Любов до ковбаси всенародна та незнищенна. Навіть у наш час продуктового достатку для багатьох ковбаса є мірилом добробуту та якості життя. Ні-ні, та й почуєш спогади про прекрасне минуле, коли ковбаса коштувала недорого, була натуральною та смачною. І про ковбасний дефіцит, коли заповітний продукт треба було «дістати» через знайомих або, якщо зовсім пощастить, купити, відстоявши півдня в черзі. А ще були часи, коли «Краківська» ковбаса ставала бартерною валютою, в якій деякі підприємства видавали зарплату, і яку заповзятливі співвітчизники «переводили в готівку», продаючи з-під поли в ближньому зарубіжжі.
Для багатьох ковбаса є мірилом добробуту та якості життя
Наразі від різноманітності ковбасної продукції в супермаркетах розбігаються очі. Але дуже багато українців вважають за краще купувати ковбасу на ринку. По-перше, це територіально зручно, адже не всі супермаркети розташовані під боком. По-друге, чого гріха таїти, дешевше. І по-третє, спрацьовує фактор довіри, оскільки вважається, що продукт на ринку натуральний, фермерський, свіжий, а не такий, що пролежав, хтозна скільки на складах великих торгових центрів.
Навіть «базарна» ковбаса може бути стильною та сучасною. Дизайн етикетки для ТМ «Стовпинські ковбаси»
Виробники ковбас, що реалізують свій товар на місцевих ринках, по-різному ставляться до якості продукції. Одні експлуатують можливість заробити на ходовому товарі, інші прагнуть міцно зайняти свою нішу. Об’єднуючим моментом і в одних, і в інших є зовнішній вигляд етикетки для ковбаси. Базарну ковбасу за етикеткою впізнаєш одразу. І для цього не треба розумітися на тонкощах дизайну, тому що неозброєним оком видно – це «базарний» дизайн. І виглядає він дешево, хоч як крути, навіть рясно оздоблена золотом, вензелями та іншими псевдо прикрасами. У цьому дизайні є зображення, запозичені в інтернеті, цілий зоопарк шрифтів і вбивча палітра непоєднуваних кольорів. Про композицію, вивіреність стилю та інші нюанси краще і не згадувати.
Базарну ковбасу за етикеткj.впізнаєш одразу
Виробник «соціальної» ковбаси задоволений – його продукція належним чином маркована і виглядає не гіршою, ніж у інших, а подекуди навіть і багатшою. Він перебуває у полоні своїх ілюзій і часом навіть не розуміє, наскільки разюче відрізняється базарна етикетка від рівня, якого гідний його продукт.
Ми з радістю допоможемо вам з дизайном, яким ви пишатиметеся. Дизайн етикетки для ТМ «Пан Ковбаско»
Три ключі базарної парадигми
- Нас і так усі знають. Ми втратимо клієнта. (Страх)
- Наш покупець не розуміє сучасних трендів дизайну і не купуватиме ковбасу з новомодними етикетками. (Ілюзія).
- Навіщо нам витрачати 500 $ кровно зароблених, якщо і так все продається. (Меркантильність)
Досить вкласти у дизайн ідею. Дизайн етикетки для ковбаси ТМ «М’ясолів»
Шановні виробники, ви заповзятливі та маєте амбіції. Ви будуєте нові цехи та використовуєте сучасне обладнання. Ви виготовляєте гарний продукт. То чому ж ви на вашу смачну ковбасу робите таку несмачну етикетку? Навіщо знеособлюєте свою продукцію? Адже досить замінити етикетку, вкласти в дизайн ідею, і ваша ковбаса набуде набагато якіснішого, апетитного, цивілізованого вигляду. Тим більше, що є досвід тих виробників, хто свідомо ризикнув, зробив редизайн і вийшов на новий рівень, перестрибнув до іншої категорії. Таких прикладів у нас чимало, деякі з них ви можете побачити у нашому портфоліо. Продаж зріс від 30% і навіть збільшився в рази в окремих випадках.
Продаж зріс від 30% і навіть збільшився в рази в окремих випадках. Редизайн етикетки для ТМ «Рибак»
Ми з радістю допоможемо вам з дизайном, яким ви пишатиметеся. І повірте, це не так складно та мегавитратно, як, можливо, вам здається. Телефонуйте нам зараз. Ваша продукція варта кращих етикеток.