
Професійна фотозйомка – це творчий процес, однак, на відміну від аматорського фото, це не миттєве осяяння, а якісна робота на результат, на який чекає замовник. Фотограф профі працює швидко та планомірно, розуміючи вимоги клієнта та креативно реалізуючи їх у задані терміни.
І для того, щоб результат фотозйомки задовольнив обидві сторони, необхідно ще до початку продумати і зафіксувати основні моменти співпраці. Письмова угода, у якій обумовлюються всі важливі питання, називається брифом. Чим докладніше бриф, тим чіткішим є розуміння завдання, і менше виникає розбіжностей.
У брифі описуються не лише технічні моменти, такі як розмір та кількість фото, але й побажання замовника щодо того, що саме він хоче бачити на фото. У кожного з нас своє розуміння краси та бачення стилю. Навіть однакові кольори люди можуть називати по-різному. Тому важливо, щоб від початку клієнт і фотограф говорили однією мовою, йшли до однієї мети.
Заповнюючи бриф, замовник чіткіше починає усвідомлювати, що він хоче отримати і за що він платитиме гроші. Фотограф вникає у специфіку предмета зйомки, оцінює складність та обсяг робіт, планує реквізит, час та інші ресурси для здійснення фотозйомки.
Предметна фотозйомка: як створити та заповнити бриф
Бриф на проведення предметної фотозйомки може включати такі питання:
- Призначення фотографій: журнал/каталог, білборд, постер, сайт, інтернет-магазин, соцмережі тощо.
- Цілі та завдання: загалом описується, що планується досягти даним проектом
- Ідея та концепція: естетична фотографія, іміджева, предметна, рекламна, в цьому пункті замовник докладно описує свої побажання
- Розміри фотографій: у пікселях, якщо фото призначені для використання в діджитал просторі або міліметрах, якщо фото робляться для поліграфії
- Очікуваний обсяг роботи: кількість сюжетів/композицій, окремих об’єктів, груп об’єктів, людей, що взаємодіють з об’єктами, інтер’єрів та ін.
- Тип зйомки: предмети на білому тлі, художня для маркетплейсів, банерів та соцмереж, 360 градусів, Food-зйомка
- Орієнтація фотографії (альбомна, книжкова)
- Бажані ракурси/кути зйомки
- Розташування об’єктів (ліворуч, праворуч, по центру)
- Референси з декорацій та реквізиту
- Необхідні реквізити для зйомки
- Які особливості продукту потрібно показати на фотографіях, на чому акцентувати увагу глядача (певні якості, колір, форма, текстура тощо)
- Чи є якісь обмеження, що слід уникати при показі продукту на фотографіях?
- Вимога до встановлення освітлення
- Фон для зйомки предмета: на певному тлі, тінню/без тіні від предмета, створення композицій
- Композиція у кадрі:
- каталожна зйомка (предмет на фоні без реквізиту) – нескладна композиція
- складна композиція (левітація, розклад предметів, постановочна композиція з 5 предметів і більше)
- Локація: у фотостудії, з виїздом на територію замовника, пленер
- Формати фото (jpg, psd, png, tiff, інші)
- Формат надсилання результатів: Google Диск або при зустрічі на флеш карті
- Термін здачі фото
Максимально чітко заповнений бриф допомагає скласти повнішу картину про роботу, визначити цілі та завдання проекту.
Професійна фотозйомка: замовити (Київ)
Студія ТСД пропонує послуги фотографа для вашого бізнесу. Ви можете замовити художні фото для реклами, поліграфії або предметні фото на білому для каталогу, інтернет-магазину, сторінки в Інстаграмі, профілю в Фейсбуці або Пінтересті.
Ми маємо власну фотостудію, оснащену сучасним обладнанням. Працюємо із професійним студійним освітленням.
Якщо вас зацікавила пропозиція – телефонуйте нам або пишіть. Будемо раді співпраці з вами.