Back to top
предметне фото на замовлення

Професійна фотозйомка – це творчий процес, однак, на відміну від аматорського фото, це не миттєве осяяння, а якісна робота на результат, на який чекає замовник. Фотограф профі працює швидко та планомірно, розуміючи вимоги клієнта та креативно реалізуючи їх у задані терміни.

І для того, щоб результат фотозйомки задовольнив обидві сторони, необхідно ще до початку продумати і зафіксувати основні моменти співпраці. Письмова угода, у якій обумовлюються всі важливі питання, називається брифом. Чим докладніше бриф, тим чіткішим є розуміння завдання, і менше виникає розбіжностей.

фото для реклами джокер

У брифі описуються не лише технічні моменти, такі як розмір та кількість фото, але й побажання замовника щодо того, що саме він хоче бачити на фото. У кожного з нас своє розуміння краси та бачення стилю. Навіть однакові кольори люди можуть називати по-різному. Тому важливо, щоб від початку клієнт і фотограф говорили однією мовою, йшли до однієї мети.

Заповнюючи бриф, замовник чіткіше починає усвідомлювати, що він хоче отримати і за що він платитиме гроші. Фотограф вникає у специфіку предмета зйомки, оцінює складність та обсяг робіт, планує реквізит, час та інші ресурси для здійснення фотозйомки.

предметне фото вина бриф

Предметна фотозйомка: як створити та заповнити бриф

Бриф на проведення предметної фотозйомки може включати такі питання:

  • Призначення фотографій: журнал/каталог, білборд, постер, сайт, інтернет-магазин, соцмережі тощо.
  • Цілі та завдання: загалом описується, що планується досягти даним проектом
  • Ідея та концепція: естетична фотографія, іміджева, предметна, рекламна, в цьому пункті замовник докладно описує свої побажання
  • Розміри фотографій: у пікселях, якщо фото призначені для використання в діджитал просторі або міліметрах, якщо фото робляться для поліграфії
  • Очікуваний обсяг роботи: кількість сюжетів/композицій, окремих об’єктів, груп об’єктів, людей, що взаємодіють з об’єктами, інтер’єрів та ін.
  • Тип зйомки: предмети на білому тлі, художня для маркетплейсів, банерів та соцмереж, 360 градусів, Food-зйомка
  • Орієнтація фотографії (альбомна, книжкова)
  • Бажані ракурси/кути зйомки
  • Розташування об’єктів (ліворуч, праворуч, по центру)
  • Референси з декорацій та реквізиту
  • Необхідні реквізити для зйомки
  • Які особливості продукту потрібно показати на фотографіях, на чому акцентувати увагу глядача (певні якості, колір, форма, текстура тощо)
  • Чи є якісь обмеження, що слід уникати при показі продукту на фотографіях?
  • Вимога до встановлення освітлення
  • Фон для зйомки предмета: на певному тлі, тінню/без тіні від предмета, створення композицій
  • Композиція у кадрі:
    • каталожна зйомка (предмет на фоні без реквізиту) – нескладна композиція
    • складна композиція (левітація, розклад предметів, постановочна композиція з 5 предметів і більше)
  • Локація: у фотостудії, з виїздом на територію замовника, пленер
  • Формати фото (jpg, psd, png, tiff, інші)
  • Формат надсилання результатів: Google Диск або при зустрічі на флеш карті
  • Термін здачі фото

Максимально чітко заповнений бриф допомагає скласти повнішу картину про роботу, визначити цілі та завдання проекту.

послуги фотографа бриф

Професійна фотозйомка: замовити (Київ)

Студія ТСД пропонує послуги фотографа для вашого бізнесу.  Ви можете замовити художні фото для реклами, поліграфії або предметні фото на білому для каталогу, інтернет-магазину, сторінки в Інстаграмі, профілю в Фейсбуці або Пінтересті.

Ми маємо власну фотостудію, оснащену сучасним обладнанням. Працюємо із професійним студійним освітленням.

Якщо вас зацікавила пропозиція – телефонуйте нам або пишіть. Будемо раді співпраці з вами.