
Чим вам запам’ятався 2021 рік? Для нас це був рік активної роботи, творчого пошуку та реалізації крутих проектів. Ми не любимо підбивати підсумки, оскільки перебуваємо у постійному русі. Проте аналізуємо пройдений шлях, щоб усвідомити масштаби та визначити напрямок розвитку. І сьогодні хочемо поділитися з вами нашими ідеями та досвідом.
1. Дизайн для бізнесу: спрямованість на продаж
Працюючи з міжнародним бізнесом, ми проводимо маркетингові дослідження та ретельно вивчаємо запити цільової аудиторії для того, щоб влучити точно в ціль. Під час створення дизайну для ринків США, Ізраїлю, Польщі, Грузії, Китаю, України ми бачили кардинальні відмінності споживчих очікувань у різних країнах. Але при цьому головною потребою всіх наших клієнтів завжди було збільшення динаміки продажу та залучення інтересу покупців.
2. Дизайн упаковки: унікальність та якість
Жодних стокових фото та картинок, завантажених з інтернету. Якщо концепція дизайну передбачає фото чи художню картинку, ми проводимо спеціальну фотосесію, а наші дизайнери створюють ексклюзивні ілюстрації.
Наприклад, при розробці дизайну упаковки ТМ Candle Market ми використовували реальні фотографії продукції, отримані в результаті професійної зйомки, проведеної у фотостудії ТСД. А для бренду «Грін Культура» було створено унікальні персонажі.
3. Графичний дизайн: персоналізація
Одним із найскладніших завдань у нашій роботі є розробка дизайну для виходу виробника на глобальний ринок, особливо якщо це початок шляху. Одним із прикладів є наш кейс для лінійки вин ТМ Anapea Village.
Ми прагнемо наголосити на індивідуальності бренду, максимально показати його сильні сторони за допомогою художніх прийомів. І при цьому створити дизайн найвищого світового рівня. Прикладом може бути серія винних етикеток для «Князя Трубецького».
4. Тренди дизайну: настрій та легкість сприйняття
Ми помітили, що люди втомилися від проблем, і новий, емоційний, драйвовий дизайн сприймається споживачами з ентузіазмом і високою віддачею. І підтвердженням цього став успіх наших проектів для польського ринку.
Яскраві, невимушені рекламні банери для торгової марки Galante Lody та мережі кондитерських Chude Ciacho викликали справжній ажіотаж.
5. Як створити дизайн: ідея – це головне
В основі кращих прикладів дизайну лежить ідея та її якісне, професійне втілення. Так народився неординарний дизайн етикетки для вина ТМ Gevelli, центральним елементом якої є удод.
Не копіюйте бездумно. Вчіться у найкращих, переймайте цінне, і творіть своє. А ми допоможемо реалізувати ваші плани. Брендінгове агентство ТСД – дизайн для вашого бізнесу. Дивитися портфоліо.