Back to top
Разработка брендбука компании

В основі дизайну всіх продуктів кожної компанії знаходиться бренд-бук (brand-book). Щоб кошти і зусилля на розробку корпоративного іміджу були витрачені не дарма, необхідно дуже відповідально підійти до розробки цього важливого документа.

Один із секретів правильної розробки дизайну та брендбуку зокрема — переконатися, що всі співробітники, а особливо розробники продукту беруть участь у підготовці брендбуку. Наприклад, якщо рішення про брендинг було прийнято без участі безпосередніх розробників, то згодом можна зіткнутися з досить серйозними помилками вже на етапі впровадження проекту.

Обов’язковими складовими брендбуку є «Місія», «Цінності», «Характеристика цільової аудиторії бренду». У брендбуці містяться рекомендації щодо використання айдентики, а також поради щодо використання окремих елементів дизайну. Фірмові кольори логотипу, типографіка – обов’язкові атрибути брендбуку, адже з їх допомогою будуть в подальшому оформлюватися корпоративні та рекламні матеріали. До речі, логотип може бути представлений в декількох варіантах або ж тільки в одному – залежить від планованих варіантів його використання.

Дизайн нерозривно пов’язаний з комунікацією. Приміром, важливо розуміти, на яких мовах спілкується той чи інший бренд, які абревіатури використовує, також фіксується тип побудови речень. З найбільш поширених стилів можна виділити формальний, випадковий, технічний або ж сленг.

Вартість брендбуку варіюється і залежить від цілей розробки, а також від побажань замовника.

Замовити брендбук ви можете в компанії «ТСД» за телефоном +38 (044) 331-90-30 або email: info@tsd.kiev.ua