Back to top
Особенности дизайна продукции для женщин

Дизайн товарів для жінок, як правило, дуже стереотипний. Компанії нерідко зловживають рюшечками, квіточками, а також пастельними квітами. Такий дизайн можна назвати провальним, адже жінкам дуже набридає такий підхід і останнім часом все частіше викликає негативну реакцію.

Стереотипна подача в жіночому дизайні вже давно застаріла. Наприклад, не тільки жінки люблять солодке, а й чоловіки. Однак в рекламі досі наполегливо насаджується образ жінки ласунки, що не тільки спотворює реальну картину, а й створює непотрібні аналогії. Та й до того ж відштовхує цільову аудиторію від продукту.

А ось яскраві кольори в дизайні продукції для жінок дуже навіть доречні. Жінки мислять образами, тому колір для них має дуже велике значення. При цьому візуальний образ не повинен бути переобтяжений деталями – надмірної завантаженості жінкам вистачає і в житті, тому рекламу з мільйоном деталей вони просто проігнорують.

Що стосується шрифтів, то доречно використовувати округлі, легкі літери.

Фахівці студії «ТСД» розроблять для вашої продукції оформлення, максимально відповідне смакам і потребам вашої цільової аудиторії.