
Багато компаній заробили свої статки саме завдяки рекламі. Наприклад, якісна рекламна кампанія допомогла ТМ «Моршинська» в 2016 році заробити 738 мільйонів гривень. І саме за допомогою грамотно побудованої реклами ця торгова марка змогла обійти своїх досить серйозних конкурентів «Трускавецька» та «Прозора».
Успішні рекламні програми впроваджуються всім відомою компанією «Roshen». І справа тут не тільки в тому, що вона пов’язана з президентом України, але і з серйозною роботою маркетологів з просування даного бренду. Увага до дрібниць, створення казкової атмосфери в магазинах і грамотно продуманий дизайн – це основа успіху компанії . У ногу з маркетингом йде якість, яка ретельно контролюється і розвивається.
Ще одним дивом вітчизняного рекламного просування можна вважати бренд «Наша Ряба». Тут успіх почався вже з неймінга – домашня назва виявилася дуже близькою споживачеві. До того ж компанія приділяє чимало уваги курчатам і курочкам – на птахофермах для них створюються більш ніж комфортні умови. У всякому разі, так заявляють представники компанії та рекламні щити. Більш того – на сайті присутня докладна інформація про те, чим годують птицю, а значить тим, хто вважає за краще здорове харчування, турбуватися нема про що.
Правда це чи елемент стилю – невідомо, але варто відзначити, що творці сайту зробили роботу якісно. Інформація доступна та цікава. Не зрозуміло, навіщо вона середньостатистичному покупцеві, але рітейлери можуть зацікавитися.
Що стосується любителів здорового харчування – вони можуть бути спокійні. На сайті представлена інформація про склад кормів для бройлерів і систему перевірки якості м’яса. Так що любителям здорового харчування турбуватися нема про що.
Цікавий підхід до реклами відомої компанії «Київстар», адже 26 мільйонів абонентів потрібно було не тільки залучити, але й утримати.
Сьогодні в Київстарі нараховується понад 26 млн абонентів мобільного зв’язку. Правда з новим логотипом у компанії вийшло непорозуміння – дуже вже він схожий на лого американської компанії «Walmart». Але це не порушило плани «Київстар» із завоювання мобільного ринку, і сьогодні компанія як і раніше лідирує в даному сегменті.
«Глобино» – це не тільки ковбаса, а й сир, сметана та багато інших продуктів. До речі, в 2015 році компанія отримала почесний статус «Краще підприємство країни», а це вже щось значить.
Маркетинг компанії знаходиться на дуже високому рівні. Візьмемо, наприклад, слоган для сиру від «Глобино» – «Молока більше, ніж в молоці». Він заснований на тому, що для 1 кілограма сиру компанія використовує близько десяти з половиною літра молока. Відповідно до цієї концепції велася розробка і дизайну упаковки.
Компанія «Nemiroff» – сьогодні це величезна компанія, яка включає в себе більше 40 видів продукції різних видів і завоювала понад 60 нагород в міжнародних номінаціях тільки за останні десять років. Цікаво, але назва українського бренду дуже співзвучно однією з найбільш продаваних горілчаних торгових марок Росії «Smirnoff». Випадковість це чи продуманий маркетинговий крок?
Цікава історія з логотипом компанії. Як багато хто з читачів нашого дизайнерського блогу пам’ятають, логотип включав в себе зображення гострого червоного перцю. Однак потім Nemiroff відмовилися від даної ілюстрації, і це виявилося дуже доречним. Адже в лінійці продукції компанії дуже багато смаків, які навіть і близько не гострі. Наприклад, це медова, полунична горілка та інші. Погодьтеся, що на цих смакових рішеннях картинка з гострим перцем була б недоречною.
Говорячи про успішні українські бренди, не можна не згадати «Оболонь». За свою історію існування «Оболонь» створила більше десяти нових перспективних брендів, які сьогодні експортуються в 40 країн світу. Логотип «Оболоні» виконаний в геральдичному стилі, так як рецепти гарного пива передаються з покоління в покоління, і пов’язані з багаторічною історією.
Крім відмінних рекламних кампаній, «Оболонь» регулярно бере участь в підтримку книговидавничої справи, розвиває проекти зі штучного інтелекту, організовує конкурси та інші заходи.
Фахівці студії «ТСД» допоможуть вашому бренду зайняти гідне місце на українському ринку. Ми не тільки розробимо ефективний дизайн, але і допоможемо в просуванні вашого продукту в конкурентному середовищі. Замовте дизайн, що запам’ятовується для вашого продукту вже сьогодні.