Back to top
, Чому малий бізнес залишається малим

Кожен підприємець прагне до фінансового успіху. Це головна мета будь-якого бізнесу. Як малому бізнесу виживати і розвиватися в кризу? Що необхідно робити, щоб завоювати ринок і отримувати достойний прибуток? Як швидко вивести нову компанію на бажаний рівень доходу? Ми знаємо відповідь. Читайте далі.

Власника бізнесу можна порівняти з капітаном корабля у відкритому морі: або шторм, або штиль, берегів не видно. Досягнення мети залежить від уміння і особистих якостей капітана і стану корабля. У ваших можливостях керувати своїм бізнесом так, щоб він не тільки був на ходу, але і результативно рухався в потрібному вам напрямку.

Неймінг: розробка назви бренду від А до Я

Як корабель назвеш … Назва фірми, бренду, продукту має величезне значення. Вона може бути підкреслено солідною або промовистою, такою, що підсвідомо  викликає повагу чи миттєво закарбовується в пам’яті. Неймінг на практиці залежить від сфери бізнесу, його спрямованості і, звичайно, вподобання власника.

Наприклад, юридичні компанії часто називаються іменами засновників, умовно кажучи, «Петренко, Сидоров і партнери». Охоронні агентства використовують назви хижих тварин, птахів або потужних стихійних явищ: «Ірбіс», «Грифон», «Торнадо». Неймінг в області медицини відрізняється латинською семантикою і закінченнями «-мед», «-донт», «-ін». Це тенденція, але не правило.

В кожному окремому випадку назва підбирається ретельно, особливо, якщо бізнес публічний, планується вихід на іноземний ринок або потрібна реєстрація торгової марки, домену тощо. У будь-якому разі бажано, щоб вона була унікальною. Хоча зустрічаються хитруни, які для швидкої розкрутки спеціально використовують фонетичний або графічний збіг з широко відомою назвою.

Неймінг, брендинг – відповідальний і досить складний етап. Не кожен підприємець здатний з ним вдало впоратися. Тому краще доручити розробити неймінг під ключ фахівцям брендингового агентства.

 

Бренд Неймінг Київ

Фірмовий стиль і дизайн лого за норм ціною

Чи можна обійтися без логотипу і фірмового стилю? Можна, якщо ви не хочете виходити за рамки малого бізнесу або прагнете уникнути публічності. Швидше за все, логотип не потрібен бабусі, яка торгує овочами в переході. Але якщо ви хочете розширити сферу впливу, підійдіть до цього питання серйозно.

Логотип – це символ вашого бізнесу. Корпоративний стиль – вираз його індивідуальності, харизми, а також дієвий спосіб організації співробітників компанії в команду.

Можливо, у вас вже є логотип і корпоративна айдентика. Запитайте себе, чи актуальні вони. Наскільки справдилися ваші очікування, і чи не настав час змін? Дизайн логотипу та фірмового стилю здатний оживити рух на ринку. Іноді ж потрібно кардинальні зміни айдентики, щоб у бізнеса відкрилося друге дихання.

Створити впізнаваний, виразний логотип, що втілює цінності вашої компанії, правильно вибрати корпоративні кольори, розробити елементи айдентики для всіх сфер застосування, від візитки і робочої форми до інтер’єру магазину або офісу, вам допоможе студія дизайну або брендингове агентство.

Етикетка та упаковка

Якщо ви виробник, з самого початку подбайте про презентабельний вигляді вашої продукції. Чимало малих підприємців дотримуються принципу «зароблю – вкладу». Цей прагматичний підхід, зрозуміло, має сенс, але є нюанс. Існує безпосередній зв’язок між дизайном етикетки або упаковки та рівнем продажу та одержуваного прибутку.

Чим привабливішою виглядає етикетка, чим більшу довіру вона викликає у цільової аудиторії, тим охочіше купують продукцію. Погодьтеся, алкогольні напої, продукти харчування, косметичні та миючі засоби з сумнівними етикетками виглядають, м’яко кажучи, підозріло.

Чим більш платоспроможний споживач, тим прискіпливіший він до якості. Етикетка формує сприйняття товару. В економ-сегменті ситуація аналогічна – люди не будуть витрачати кровно зароблені гроші на незрозумілий їм товар з непривабливою етикеткою. Етикетка може бути недорогою, але повинна бути професійною. Тому для створення етикетки або упаковки вашого продукту рекомендуємо відразу звернутися в студію дизайну.

 

Дизайн фірмового стилю

ТСД: брендингові рішення для вашого бізнесу

Звернувшись в брендингові агентство ТСД ви отримаєте можливість замовити повний комплекс послуг для вашого бізнесу. Ми здійснюємо:

  • бренд неймінг: компанії, торгової марки, продукту;
  • дизайн логотипу та фірмового стилю, брендбуку з використання створених елементів айдентики;
  • фірмовий стиль компанії, розробку, впровадження
  • дизайн, редизайн етикетки і упаковки, каталогу продукції або послуг.

За інформацією, наданою нам нашими замовниками, виконаний студією ТСД дизайн і редизайн етикетки і упаковки, фірмового стилю, логотипу сприяв різкому і інтенсивному росту показника продажу продукції.

Не зволікайте. Телефонуйте нам, дізнайтеся скільки коштує розробка фірмового стилю організації, розробка і створення логотипу компанії Київ. Ціни для малого бізнесу пропонуємо вигідні, якісний результат гарантуємо. Ми працюємо з українськими і закордонними замовниками.

Розвивайте бізнес, рухайтеся вперед, шукайте нові шляхи і рішення. Під час кризи виживає тільки той, хто вміє швидко адаптуватися до реалій і використовує їх собі на користь. Замовте послуги неймінга, створення логотипів, фірмовий стиль під ключ прямо зараз. Чекаємо на вас!