Back to top
день клиента

Міжнародний день клієнта – відмінний привід подумати про вашу взаємодію з замовниками. Що для вас означає бажання клієнта, його потреби і вимоги? Як бути, якщо клієнтові не подобається дизайн? Наскільки далеко можна зайти, намагаючись догодити замовнику, і чи варто це робити? Що є більш важливим – запити клієнтів, смаки споживачів або бачення дизайнерів? Обговоримо?

дизайн етикеток побутової хімії Tortilla

Крок назустріч: коли замовник задоволений

У роботі над проектами дизайн-студії, і ми, звичайно, не виняток, стикаються з труднощами комунікації з клієнтами. Запропоновані варіанти можуть категорично відкидатися, і кожна зі сторін при цьому повністю впевнена в своїй правоті. Безкомпромісна позиція «Я знаю краще» може призвести до несподіваних результатів: як до провалу, так і до успіху. Чи варто наполягати, відстоюючи свою точку зору?

Ніхто не застрахований від помилок. В історії найбільших світових компаній, таких як Coca-Cola, Nike, McDonald’s, Gillette, Xerox і багатьох інших, були приклади невдалих брендингових рішень. Однак ще більше було ексклюзивних, вражаючих, новаторських і при цьому мегауспішних дизайнерських ідей. Важливо досягти взаєморозуміння з клієнтом і працювати в одному напрямку – в напрямку успіху.

Компанія ТСД реалізувала безліч проектів, завдяки яким наші замовники розширили аудиторію споживачів, підвищили інтерес до бренду та отримали відчутний прибуток. І це підкріплюється реальними показниками продажу. Наприклад, оновлений дизайн етикеток для ТМ TORTILLA на 30% збільшив попит на продукцію цієї торгової марки. А редизайн етикеток для сосисок «Капітанчики» ТМ Рибак сприяв зростанню продажу на 67%.

дизайн етикеток для сосисок ТСД

Бізнес-підхід і креативність: знайти баланс

Будемо чесні, студії дизайну і брендингові агентства створюються для отримання доходу. Їх основне призначення – реалізація запитів клієнтів з максимальною фінансовою віддачею. Якщо проект успішний і замовник задоволений, студія дизайну отримує додатковий бонус у вигляді постійної співпраці і розширення клієнтської бази за рахунок високої репутації в своїй сфері. Тому клієнт завжди правий.

І в той же час, дизайн формує смаки і потреби людей. Цікаві, унікальні проекти задають тренди, приносять визнання та популярність. І в цілому сприяють прогресивному руху дизайну.

Тому важливо не загрузнути в рутині, перебувати в пошуку, генерувати власні ідеї. Підвищуйте свій професійний рівень. Будьте готові запропонувати те, про що клієнт і подумати не міг. Те, що здатне реально «вистрілити» на ринку і дати приголомшливий за своєю результативністю ефект.