
Дизайн будь-якого бренду починається з логотипу. Не стали винятком і авіакомпанії, ось тільки підхід до розробки лого для сфери авіа має певні особливості. Перш за все, він повинен орієнтувати потенційних клієнтів на те, чим займається компанія – не випадково логотипи авіакомпаній легкі, повітряні. Всім своїм виглядом вони спонукають до дії – придбати авіаквиток саме в цій компанії і полетіти підкорювати інші країни.
Хоча, звичайно, не у всіх авіакомпаній однаковий підхід до розробки фірмового стилю. Різні види компаній (пасажирські, вантажні, лоукост) віддають перевагу кардинально різним видам оформлення. Пасажирські авіалінії зазвичай прикрашають легкі логотипи, в той час як вантажні – демонструють надійність і бездоганність у своїй стилістиці.
А от невеликі авіакомпанії економ-класу зазвичай не витрачають бюджети на створення складного корпоративного стилю, задовольняючись швидким фарбуванням без особливої вишуканості. Немає у таких компаній зазвичай засобів і на рекламу, не кажучи вже про дизайн літака.
У той же час відомі авіалінії не економлять на рекламних кампаніях. Масштабна візуальна реклама допомагає цим авіакомпаніям знаходити все більше клієнтів. До того ж за допомогою креативної реклами і яскравого дизайну бренду успішні компанії підкреслюють свої переваги в конкурентному середовищі та монополізують цілі регіони.
Що зазвичай враховують в дизайні бренду авіакомпанії?
У створенні дизайну авіакомпаній важлива кожна деталь. Від історії створення бренду до улюблених квітів його засновника. Слід пам’ятати, що конкуренція тут дуже висока і агресивна, тому креатив в дизайні фірмового стилю авіакомпанії може стати дуже важливим фактором успішності.
Саме тому вам варто замовити логотип і розробку фірмового стилю вашої авіакомпанії в «ТСД» за телефоном +38 (044) 331-90-30.