Естетика природи в дизайні етикетки і упаковки
Дизайн етикетки і упаковки здатний відвернути від метушні та наповнити життя гармонією природи. Ласкаво просимо в світ прекрасного! Пропонуємо вашій увазі огляд трендів і приклади графічного дизайну на природну тематику.
Тенденції рослинного дизайну етикетки і упаковки
Енергія і свіжість природи надихають на створення дизайну упаковки і етикетки для самих різних товарних груп. Зображення можуть нести виключно естетичне навантаження, акцентувати увагу на органічності і корисних властивостях продукції або ж створювати асоціативні зв’язки. У будь-якому випадку, головне завдання – зацікавити покупця, викликати позитивні емоції та бажання купити цей товар.
Дизайн упаковки кави: природний аристократизм
Чи може дизайн упаковки або етикетки бути одночасно стриманим і яскравим? Звичайно, якщо мова йде про благородний напій. Для американської компанії, яка займається обжарюванням кави, ідея замовити природний дизайн упаковки виявилася дуже вдалою. Буйна флора Бразилії, зелений світ Колумбії та екзотичні рослини Ефіопії лягли в основу виразних ілюстрацій, що відображають походження зерен. Повз такої упаковки не змогли пройти не тільки любителі ароматного напою, а й цінителі сучасного графічного дизайну.
Стильний рослинний дизайн чайної упаковки
Японці вивели захоплення природою на новий рівень. Філософія сприйняття світу крізь призму прекрасного проявилася в дизайні чайної упаковки. Три види чаю – три концепції. Монохромна графіка – для чорно-білого чаю, грайливість акварелі – для чайної суміші і більш реалістичне рослинне зображення – для традиційного чаювання.
Дизайн етикетки для французьких сосисок
Ще одним чудовим прикладом є дизайн етикетки для французьких сосисок, розроблений українськими дизайнерами зі студії TCD. Він виконаний в простому і душевному прованському стилі. Зображення трав і квітів, м’яка палітра з яскравими акцентами – основні складові цієї концепції. Чисте повітря, здорова екологія і чудова кухня Провансу славляться у всьому світі. Тонкий візерунок з лавандових гілочок, символу цього регіону Франції, акцентує увагу на високій європейській якості, відмінному смаку та натуральному складі продукту.
Брендингове агентство TCD
Для успішно просування товару на ринку, слід подбати про його правильне позиціонування. Брендингове агентство TCD допоможе у всіх питаннях, пов’язаних з розробкою фірмового стилю, айдентики і ребрендингу.
Звернувшись в компанію TCD, ви зможете замовити розробку дизайну упаковки, етикеток, наклейок та стікерів. Ми готові запропонувати кращі дизайнерські рішення для успіху вашого бізнесу.