
Дизайн етикетки і упаковки: як за допомогою зображень залучити покупця
Сучасне суспільство – це суспільство визуалів. Більшість людей краще і охочіше сприймає зорову інформацію. І дизайн етикетки або упаковки є ефективним засобом комунікації, яким активно користуються компанії, щоб налагодити зв’язок з покупцями.
Однак, в наші дні інформаційний потік настільки потужний, що людина звертає увагу лише на те, що вважає дійсно важливим або цікавим. Як за допомогою дизайну етикетки або упаковки підвищити рівень зацікавленості споживачів і збільшити продажі товару?
Як використовувати зображення в дизайні етикетки або упаковки
Невеликий розмір етикетки стимулює дизайнерів шукати креативні шляхи, щоб привернути увагу покупців і розмістити необхідну інформацію про товар. І часом ці способи настільки вдалі, що стають загальноприйнятою практикою.
Дизайн етикетки або упаковки може акцентувати увагу на основних властивостях товару, його застосуванні або головних інгредієнтах.
Наприклад, відмінно працюють зображення на продуктових етикетках. Красиве фото продукту або страви, приготованої на його основі, відразу дає уявлення про те, що знаходиться в упаковці, викликає апетит і бажання купити цей товар.
Чудовий прийом – використання піктограм і схематичних зображень. Кілька невеликих картинок з успіхом можуть замінити довгу інструкцію.
Ще один секрет – перетворення написів на картинку за допомогою художніх шрифтів. Деякі люди не люблять читати і автоматично ігнорують будь-які тексти. А ось текстову картинку не залишать без уваги. У дизайні етикетки або упаковки цей прийом можна використовувати, зображуючи таким чином назву товару, слоган або будь-який короткий текст.
Колір в дизайні етикетки і упаковки
Правильне використання кольору в дизайні – і мистецтво, і наука. Колір робить сильний психологічний вплив на людину. Наприклад, червоний привертає увагу. Це колір сили, енергії і в той же час сигнал небезпеки. Синій колір підвищує розумову активність і викликає довіру. Але також знижує апетит.
Колір етикетки або упаковки – перше, що помічає покупець. Використовувані в дизайні відтінки і поєднання кольорів можуть справити позитивне враження або, навпаки, відштовхнути. Тому до вибору колірної гами при розробці дизайну етикетки або упаковки слід поставитися відповідально і професійно.
Хочете замовити привабливу етикетку для вашого товару? Звертайтеся до студії дизайну ТСД.
ТСД – дизайн етикетки і упаковки, створення фірмового стилю.