Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

дизайн етикетки вітамінів

Ідея функціоналізму полягає в раціональності, простоті, економічності. З точки зору функціоналізму важливо виконувати своє призначення з мінімумом витрат. Принцип чудовий, а головне, він дійсно працює!

В наші дні функціоналізм в графічному дизайні сприймається як щось само собою зрозуміле. І в той же час, людям потрібна краса і різноманітність. Можливо, прийшов час для чогось нового?

Функціоналізм в графічному дизайні

Естетика функціоналізму лаконічна. Вона підкоряється точному розрахунку і доцільності. Функціоналізм в графічному дизайні відкидає безглузде прикрашення. Кожен елемент дизайну повинен бути корисний.

Наприклад, шрифти без зарубок ефективні там, де потрібно наочність і швидкість сприйняття. Шрифти із зарубками утримують увагу і сприяють легкому прочитанню довгих текстів.

Функціоналізм в повній мірі використовує теорію про вплив кольору на людину. Вибір колірної гами ґрунтується на принципах колористики.

етикетка спорт

Функціоналізм і дизайн етикетки

Особливістю етикетки є те, що привабливість її зовнішнього вигляду є такою ж важливою функцією, як інформативність і практичність. В умовах високої конкуренції етикетка служить не лише для маркування товару, а й для залучення покупців. І при розробці дизайну дуже важливо це враховувати.

Наприклад, з точки зору функціоналізму, художнє оформлення повинно бути простим і вивіреним. Адже на те, щоб розглянути складні елементи або поєднання, необхідний час, якого зазвичай катастрофічно не вистачає.

Однак, зайвої секунди, проведеної у полиці з товаром, може бути досить для прийняття спонтанного рішення про покупку. Навіть пройшовши повз, людина напевно запам’ятає цікавий дизайн етикетки і, можливо, купить цей товар  наступного разу.

красива етикетка для вина

Графічний дизайн: функціоналізм або естетика?

«Ось це стілець – на нім сидять. А це ось стіл – за ним їдять». Якби дизайн грунтувався виключно на функціональному призначенні, нас би оточували однотипні речі. Але всі люди різні, у кожного свої потреби і смак.
Питання не в тому, що є важливішим – функціоналізм або декоративність. Чи є сенс в подібній категоричності?
Йдеться про те, щоб при розробці дизайну етикетки або упаковки знайти той баланс, який призведе покупців до товару. Арсенал сучасного дизайнера неймовірно багатий. Він включає знання, досвід, технології та креативність.
Можна просто вирішити задачу, а можна зробити це красиво. Якому рішенню ви надаєте перевагу?
Студія дизайну ТСД – розробка дизайну етикеток, упаковки, створення фірмового стилю.