
Логотип – це фірмовий знак, який асоціюється з брендом. Тому створення дизайну логотипу – досить важлива та відповідальна справа.
Логотип має демонструвати силу компанії, показувати, що бізнес впевнено розвивається. А значить, логотип повинен бути якісним і сучасним.
Багато компаній припускаються помилки, не приділяючи належної уваги вдосконаленню фірмового стилю. Але ж те, що було відмінним рішенням на етапі становлення фірми, зараз вже може працювати не так ефективно. Змінюються смаки, з’являються нові технології, виникають інші потреби. Тому, щоб завжди бути серед найкращих, слід йти в ногу з часом.
Яким повинен бути дизайн логотипу в 2019 році?
Головна тенденція сучасного дизайну логотипів – прагнення до лаконічності. Забираються всі зайві елементи, залишається суть. Дизайн стає простіше і виразніше. При цьому зображення логотипу має бути однаково добре видимим на будь-якому носії, будь то білборд, візитка або екран смартфона.
Звертають на себе увагу нові шрифти і варіанти оформлення тексту. Наприклад, видалення фрагментів текстового зображення логотипу. Це виглядає досить неординарно, головне – не перестаратися і зберегти читабельність тексту.
Ще один прийом – акцент на частині напису шляхом непропорційного збільшення або зменшення величини букв в словах. Така асиметрія відразу кидається в очі і робить логотип запам’ятовуючим.
Дизайн логотипів: сучасні тенденції
До трендів дизайну логотипів цього року також можна віднести:
- Вертикально розміщені написи, доповнені іконками та графічними елементами.
- Підкреслено геометричне зображення символів, з різко вираженими кутами та згинами. Або навпаки – округлення і згладжування.
- Сегментовані літери.
- Наскрізні смуги.
- Нетверді, як би від руки намальовані, зображення і тексти.
- Графіка, що складається з тонких ліній.
Активно використовується градієнт. Застосовуючи градієнт в межах звичайних корпоративних кольорів, можна додати логотипу обсяг і глибину.
Сучасні тенденції дизайну логотипів – це не тільки експерименти і нововведення. Це і обов’язкове шанобливе ставлення до ідеології компанії, розуміння важливості збереження корпоративних традицій. Тому зображення гербів, печаток і подібної символіки в логотипах не втратило своєї актуальності. Звичайно, при бажанні, їх можна вдосконалити, застосувавши нові прийоми оформлення.
Арсенал дизайнерських рішень, які використовуються сьогодні для створення логотипів, досить великий. Головне, щоб логотип залишався зрозумілим і естетичним.
Як створити хороший логотип?
А тепер, знаючи все про тренди дизайну, подивіться свіжим поглядом на свій логотип. Можливо, його треба оновити, зробити більш сучасним і виразним?
Звертайтеся в брендингове агентство ТСД. Ми допоможемо вам створити логотип або виконати його редизайн, внести коригування в існуючу айдентику, розробити фірмовий стиль або здійснити ребрендинг.