Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

Как назвать кондитерскую

Від назви компанії або бренду в значній мірі залежить успіх її просування на ринку. Не випадково кажуть «Як ви яхту назвете, так вона і попливе». Неймінг ґрунтується на ретельному попередньому дослідженні, після якого маркетологи зможуть з упевненістю сказати – «Так, ця назва принесе компанії прибуток».

Свої особливості має неймінг компаній кондитерської тематики. Це «смачний бізнес», запаморочливий успіх якого в більшості випадків просто неминучий.

Є кілька основних закономірностей в назвах успішних кондитерських компаній. Найчастіше використовується власна назва – або ім’я шеф-кухаря, або ж засновника компанії, а може і домашнього вихованця. Називаючи компанію своїм ім’ям, її творець як би підписується під гарантією якості її роботи, а це вселяє довіру.

Цікаво, що власне ім’я для назви не обов’язково повинно існувати в реальності, воно може бути і вигаданим. У цьому випадку бажано, щоб емоційний посил, виражений в даній назві, було зрозуміло вашому кінцевому споживачеві.

Кондитерські вироби нерідко називають безпосередньо іменем продукту. Наприклад, «Кексики-рулетики» або «Столичний круасан». Тут важливо, щоб назва охоплювала максимально широке поле асортименту компанії або ж фокусувати увагу клієнта на основному продукті, головному хіті продажів.

Крім вищеописаних варіантів, в неймінгу кондитерських закладів нерідко використовуються слова «кондитерська», «булочна» і подібні. Така назва дозволяє відсіяти аудиторію, яка бажає, наприклад, випити і закусити. Цільові відвідувачі напевно будуть раді побачити серед десятків магазинів таку бажану ними назву.

Ще одним ефективним маркетинговим прийомом є неймінг з використанням компонентів геолокації.  Наприклад, «Чеська зупинка», «Ватрушки на березі річки» або всім нам відома «Львівська майстерня шоколаду». Оригінально, запам’ятовується? Звичайно.

Виявляється, кондитерські можна називати не тільки ім’ям продукту, а й інгредієнта! Так, так, наприклад «Кондитерська льоду» або «Цукрове задоволення».

Фахівці компанії «ТСД» допоможуть вам назвати вашу компанію або продукцію. Напишіть нам, і наші менеджери з вами зв’яжуться.