Back to top
Разработка айдентики, этикетки, упаковки.

Здорове харчування стає все більш популярним і в нашій країні, а не тільки серед населення західних країн. Ця тенденція не могла не відобразитись на упаковці продукції.

Органічна продукція в Україні має позначки «біо», «натур», «еко», а також «органік».  Однак однієї такої позначки мало – продукція буде вважатися дійсною, тільки якщо пройшла спеціальну сертифікацію.

Дана позначка дає можливість українським виробникам експортувати свій товар в країни Євросоюзу (зазвичай форма позначки – зірочки в формі листа на зеленому фоні).

Національні позначки відрізняються від основного знака. Наприклад, в Німеччині знак «BIO» розташовується всередині шестикутника, в Італії –  показником на органічність товару буде зелений кружок з долонькою, а у Франції – квадрат з абревіатурою AB.

Є ще два цікавих позначення, які допомагають споживачам зрозуміти властивості продукції – це знак з написом «DEMETER» (присвоюється організацією, що висуває підвищені вимоги до продукції – набагато вищі стандартного сертифіката Євросоюзу), а також знак «Fairtrade» – означає, що при створенні даного товару не використовувалася дитяча праця або ж рабська сила.

Цікаво, що без спеціального сертифіката виробники тепер не можуть використовувати на своїх упаковках написи «ЕКО» або «НАТУР». Проте, в Україні цей закон нерідко порушується.

У дизайні етикетки для екологічних продуктів слід орієнтуватися на цільову аудиторію. У ціновому сегменті такі товари знаходяться на рівні, вище середнього. Також зазвичай це жителі великих міст у віці понад 35 років. Це люди, які не тільки дбають про своє здоров’я, але і стан планети, тому можливість вторинної переробки складових упаковки також має велике значення. Напрямок в дизайні таких видів упаковки отримало назву «дизайн екостиль».

Що важливо для даного напрямку?

1) В упаковці повинні використовуватися натуральні матеріали, такі як крафт-папір, картон, скло.
2) Вітаються упаковки з біорозкладних полімерів.
3) У дизайні, як правило, переважають кольори, що асоціюються в свідомості споживача з натуральністю продукту (коричневий, білий або зелений кольори).
4) Ілюстрації в стилі акварельного малюнка або ескізів, виконаних олівцем, найкраще підходять для оформлення упаковок органічних товарів.

Дизайн упаковки органічних товарів в Україні знаходиться тільки на етапі свого становлення. Перш за все, цей тренд охоплює продовольчу продукцію VIP-сегмента. Тому розвиток даної галузі дизайну буде проходити досить швидко і якісно.

Замовити ефективний дизайн для упаковки вашої продукції ви можете в компанії «ТСД».