Back to top
, Головні тренди дизайну упаковки в 2017 році

2016 рік подарував нам цілий ряд цікавих тенденцій в дизайні упаковки та етикетки, заснованих на простоті і есенціалізмі (зосередженні на головному). Деякі торішні тренди не втратили свою популярність і сьогодні, однак зародилися і нові дизайнерські напрямки, про які ми зараз розповімо.

  1. Доступність

Симуляция брендов под товары премиального качества постепенно стихает. Борьба за рациональное использование денежных средств и разумную стоимость продуктов набирает обороты не только в Украине, но и других европейских странах. Дизайн этикетки в золотистом или серебристом цвете остается актуальными лишь для элитного алкоголя, другие товары широкого потребления стремятся выглядеть более доступно.

Под доступностью подразумевается не только стоимость продукта, но и сообщение, изображенное на упаковке. Оно должно быть четким и понятным, чтобы коммуникация между производителем и потребителем устанавливалась еще более быстро и просто.

, Головні тренди дизайну упаковки в 2017 році

  1. Екологічність

Екотренд викликав бурю позитивних емоцій у покупців ще в минулому році, а в цьому – повернувся до нас у новому вдосконаленому форматі. У зв’язку з появою великої кількості «екобрендів» споживач засумнівався в натуральності представлених на ринку продуктів і став більш уважним. Тепер він помічає не лише зображення рослин, тварин і крафтового матеріалу, а й ретельно читає склад. Якщо ви прагнете набути статус екобренду і з часом не втратити довіру покупців, варто подбати про натуральність не тільки упаковки, а й самої продукції.

, Головні тренди дизайну упаковки в 2017 році

  1. Концептуальний дизайн

Не так давно яскравий і кричущий дизайн упаковки був в тренді. На сьогоднішній день вся увага споживача прикута до продуманості та стриманої витонченості зовнішнього вигляду бренду. Прості, але виразні шрифти, геометричні елементи і нехитра композиція – один з найпопулярніших трендів 2017 року. Працювати з цією тенденцією не так вже просто, так що дизайнерам доведеться фантазувати, щоб створити щось унікальне, що зачепить струни душі споживача.

, Головні тренди дизайну упаковки в 2017 році

  1. Складна упаковка

У створенні сучасної упаковки застосовується все більше і більше нестандартних інновацій: вбудовані дозатори, індикатори, ілюстративні інструкції, рухомі деталі та багато іншого. Все це сприяє успішному ритейлу і робить бренд ще більш привабливим в очах споживача.

, Головні тренди дизайну упаковки в 2017 році

  1. Адаптивний дизайн

Цей тренд застосовують активні та успішні компанії, які часто розширюють асортимент за межами першої товарної категорії. Мета адаптивного дизайну – створити базове оформлення, легко переносячи його на інші форми, розміри та матеріали упаковки. Таким чином, бренди, які вже встигли заслужити повагу покупців, зможуть поширити цей ефект на інші товари завдяки популярному дизайну упаковки.

, Головні тренди дизайну упаковки в 2017 році

Замовити дизайн упаковки ви завжди можете в нашому брендинговому агентстві. Будемо раді допомогти вам