
Розробка упаковки продукту – самостійний напрям в сфері графічного дизайну. У команді найвідоміших міжнародних дизайнерських компаній працюють сотні фахівців, які тільки те й роблять, що створюють унікальні, чіпляють і продають дизайни упаковок. Чому? Та просто тому, що в середньостатистичному супермаркеті представлено понад 20000 товарів, кожен з яких (що в інтересах виробника) не повинен залишитися непоміченим.
У цій статті ми поділимося трьома найважливішими правилами в створенні дизайну будь-якої упаковки, дотримуючись яких, ви зможете розвинути і просунути свій бренд.
- Просто і зрозуміло
Маркетологи стверджують, що більшість покупців витрачають на зорове дослідження продукту не більше 4-х секунд. Чи зможете ви, побачивши перший-ліпший на полиці товар, відповісти на два простих питання: для чого призначений цей продукт і який бренд його випускає?
Відвідуючи супермаркет, ми бачимо безліч упаковок, перевантажених текстами і зображеннями. Наприклад, ви можете зустріти миючий засіб, який більше схожий на фруктовий сік. Отже, споживач бачить привабливу упаковку, але не уявляє її вміст.
Правило перше: при вигляді упаковки споживач повинен засвоїти інформацію про виробника і призначення продукту в перші ж секунди.
2. Правдиво
Початківці дизайнери і замовники-виробники часто прагнуть продемонструвати кращі сторони продукту, яких, насправді, просто немає. Наприклад, малюють на упаковці йогурту апетитні шматочки полуниці, приховуючи недоступну погляду кашку.
Саме в таких випадках постає питання про сумлінність виробника. Адже споживач зовсім не проти бюджетних продуктів: якщо тільки він напевно знає, що купує. Чи виграє виробник, що пропонує звичайний товар з надмірно прикрашеним зображенням? Сумніваємося, а ось репутація бренду може неабияк постраждати.
Правило друге: зображати продукт, що знаходиться в упаковці можна і навіть потрібно, однак не варто занадто перебільшувати зовнішні характеристики товару.
- Практично
Головним героєм третього правила буде не зовнішній вигляд упаковки, а її форма, параметри і функціональні властивості. Створюючи дизайн упаковки, не варто забувати про те, що вона повинна бути практичною. Існує чимало прикладів, коли ребрендинг упаковки з орієнтацією на зручність збільшував прибуток компанії в кілька разів.
Правило третє: розробляючи дизайн, завжди продумувати не тільки «картинку», але і сам формат упаковки.
Підводячи підсумки, варто сказати, що дизайн упаковки – це не просто привабливе зображення або мила коробочка. Якісна упаковка – це потужний маркетинговий інструмент, отримавши який, ви зможете перевернути гори.