Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

logos

Як створити хороший дизайн логотипу для компанії? Над цим питанням розмірковують багато маркетологів і дизайнерів. Сьогодні ми поділимося з вами секретами створення ефективних логотипів, які успішно використовують у своїй діяльності прогресивні компанії.

Важливою вимогою до логотипу залишається мінімалізм. Чим простіше і лаконічніше ваш логотип, тим більше у нього шансів стати незабутнім. Наприклад, Instagram використовував просте чорно-біле зображення усім відомого фотоапарата Polaroid. Зараз іконка компанії зазнала деяких змін, проте як і раніше залишилася в мінімалістичному стилі.

Логотипи з градієнтною заливкою поступово виходять з ужитку, поступаючись місцем однотонним варіантам. Можливо, через деякий час вони повернуться в моду, проте поки що градієнт в логотипі не в тренді.

Чорно-білі логотипи, навпаки, не збираються залишати дизайнерський «Олімп». І, схоже, вони будуть завжди в ціні.

Логотипи в стилі «леттерінг» повністю відповідають концепції мінімалізму. Одним з найбільш яскравих прикладів такого стилю є логотип Google.

 

 

Логотипи, «намальовані від руки», не втрачають своєї актуальності. Незвичайність шрифту завжди «чіпляє» потенційних покупців і привертає увагу безпосередньо до продукту або послуги, яку необхідно продати.

Фахівці студії «ТСД» розроблять привабливий логотип для вашої компанії або продукту.

Замовити логотип можна по телефону +38 (044) 331-90-30.