
Колір в графічному дизайні грає дуже важливу роль. На вибір колірного рішення впливає безліч факторів: від індивідуальних переконань дизайнера до глобальних світових проблем.
Пропонуємо простежити взаємозв’язок кольору упаковки та етикетки з ситуацією в світі за останнє десятиліття.
Колір упаковки та етикетки: тенденції минулого
Щорічно компанія Pantone вибирає колір, який задає вектор руху світового графічного дизайну. Свіже колірне рішення дарує натхнення і новий стимул до розвитку. І в той же час воно є індикатором настрою в суспільстві.
2009 рік. Світовий ринок, який пережив фінансову кризу, був крихкий, як ніжна весняна квітка. А колір року так і називався – Мімоза. Він дарував надію і широко використовувався в графічному дизайні. Тепла палітра стала світовим трендом дизайну етикеток і упаковки для продуктів і промислових товарів, реклами і створення фірмового стилю.
Життя йшло своєю чергою, відбувалося поступове відновлення і оновлення світової економіки після тривалих потрясінь. Уособленням цього відродження став бірюзовий, колір 2010 року. Важливо, що в багатьох культурах бірюза є захисним талісманом. І тому не дивно, що бірюзова гамма визначила тенденції дизайну етикетки та упаковки.
Колір в графічному дизайні: тренди та інновації
У 2011 році модний напрям в графічному дизайні ставив яскравий колір жимолості. За задумом Інституту Pantone новий відтінок був покликаний підняти настрій і зняти стрес, що накопичився в суспільстві за минулі роки.
Мандаринове танго, Смарагд, Сяюча орхідея і Марсала стали провідними квітами в наступні кілька років. І вони були обрані не випадково. Ці кольори відображали процеси, що відбуваються в суспільстві. Вони стали символом інновацій, творчого потенціалу, життєвої енергії, впевненості і стабільного розвитку. Графічні дизайнери активно використовували їх при розробці фірмового стилю компаній. У цій палітрі створювалися продуктові етикетки і упаковки різних товарів.
У 2016 році вперше палітру року визначив не один, а два кольори. Рожевий кварц і Блакитна безтурботність ідеально гармоніювали один з одним. А поєднання цих відтінків символізувало ідею гендерної рівності.
Дизайн етикетки і упаковки: екологічність і енергія
Трендом 2017 року став відтінок свіжої зелені. Він відображав прагнення до природи, до створення більш комфортного для людини середовища. Люди задумалися про здоров’я і збереження екологічного балансу. Виник інтерес до органічних продуктів і натуральних матеріалів. Все це знайшло відображення у дизайні етикетки і упаковки.
У наступному році в світ увірвалася космічна енергія ультрафіолету. Цей насичений колір інтригував і притягував. Він уособлював таємниці Всесвіту і нові відкриття, на порозі яких стоїть людство. Фіолетовий чудово поєднувався з іншими тонами. Тому він широко використовувався для розробки логотипів, а також створення етикеток і упаковки.
Замовити дизайн етикетки і упаковки в Києві
Головним кольором 2019 року став Живий корал. Його теплий відтінок дарує заряд бадьорості та оптимізму, якого так потребує людство. Він покликаний внести різноманітність і не дозволити повністю замкнутися в світі цифрових технологій.
У наші дні більшість людей не уявляють свого життя без доступу в Інтернет і соціальних мереж. За допомогою комп’ютера або смартфона можна спілкуватися і заробляти гроші, вчитися та отримувати різні послуги.
Наприклад, замовити дизайн етикетки або упаковки, розробити фірмовий стиль дуже легко на нашому сайті, навіть не перебуваючи в Києві. Це зручно і не займе багато часу.
Розрахувати проект і оформити замовлення ви можете прямо зараз. Отримайте консультацію наших фахівців, зателефонувавши нам по телефону або скориставшись на сайті послугою зворотного зв’язку.