
Ребрендинг – це ефективна маркетингова стратегія, що дозволяє вдихнути життя в бренд, освіжити його сприйняття і донести до цільової аудиторії свій посил. Останнім часом багато українських брендів усвідомили, що настав час змін. І навіть серйозні організації, які десятиліттями не змінювали традиціям, оновили свій фірмовий стиль.
Брендингове агентство ТСД пропонує огляд найвизначніших українських ребрендингів. Цікаво, а який з цих проектів ви вважаєте найбільш вдалим? Обговоримо?
UkraineNOW – брендинг України
Власний бренд – прерогатива не тільки компаній або організацій. Створення бренду на державному рівні має на меті продемонструвати всьому світові позитивний образ країни та її громадян і активізувати міжнародні зв’язки.
Так з’явився національний фірмовий стиль UkraineNOW, покликаний показати оптимізм і енергію українців, їх рішучість, відкритість і мотивувати іноземців ближче познайомитися з Україною. Концепція айдентики UkraineNOW заснована на ідеї про те, що саме зараз — час активних змін і можливостей. І це найкращий момент для розвитку бізнесу, інвестицій та подорожей.
Особливістю цього брендингу є відкритість. Для використання бренду не потрібно дозволу держави. Логотип UkraineNOW може бути присутнім в оформленні ділової атрибутики, сувенірної та інформаційної продукції, зовнішньої і внутрішньої рекламі, дизайні упаковки.
Ребрендинг НБУ
Ребрендинг НБУ викликав чимало палких суперечок в середовищі фахівців з дизайну і брендингу. Процес оновлення айдентики був досить непростим. Те, що подобалося дизайнерам, не знаходило підтримки у фінансистів і навпаки. Проте, золота середина була знайдена, ребрендинг відбувся, і тепер головний банк країни активно використовує новий фірмовий стиль.
Ребрендинг повинен був відобразити зміни і реформи, проведені НБУ, створити айдентику, відповідну сучасним трендам, і в той же час зберегти спадкоємність зі стилем, до якого звикли клієнти та партнери.
Логотип НБУ традиційно символізує гривню часів Київської Русі і відображає філософію банку. Що змінилося при ребрендингу? Зник геральдичний картуш. Зображення гривні тепер розділене кольором по діагоналі, в ньому з’явилося бічне відділення по контуру, що додає об’єм. Витіюватий шрифт Benguiat замінений на шрифт простіше. І в цілому айдентика стала більш раціональною і сучасної.
«Укрзалізниця» – новий дизайн логотипу
Рефрешінг бренду «Укрзалізниця» був проведений досить делікатно. Залишаючи незмінними базові цінності, він сигналізував клієнтам і партнерам про розвиток компанії. Позначилися нові напрямки айдентики, оновився логотип і дизайн вагонів.
Брендинг національного залізничного перевізника заснований на ідеї безперервного руху вперед. І мінімалістичний дизайн логотипу став візуальним вираженням цього руху, символом якого стало стилізоване зображення локомотива.
Створення фірмового стилю Comfy
Ще одна компанія, яка вирішила внести зміни в свій фірмовий стиль – великий продавець електроніки і побутової техніки Comfy. Бажання відобразити життєрадісність і сміливість бренду виразилося в яскравій кольоровій гамі та грі на контрастах.
Експерименти з брендингом, рекламою і контентом для компанії не в новинку. На цей раз вони проявилися у використанні в якості акценту суперм’якого пуш-матеріалу. В цілому айдентика підкреслює місію компанії – робити життя людей радісним, комфортним і простим.
Rozetka – еволюція айдентики
Український онлайн гіпермаркет Rozetka підійшов до ребрендингу еволюційним шляхом. Маючи справу з численними торговими марками, логотипи яких рясніють на сайті магазина, компанія свідомо зробила свій фірмовий стиль максимально нейтральним і простим.
Тепер айдентика не перетягує увагу на себе. Навпаки – нічого зайвого, відволікаючого потенційного покупця від вибору товару.
Студія дизайну та брендингове агентство ТСД
Головна мета брендингу – створити характерний образ, який запам’ятається і викличе стійку асоціацію з брендом. Завдання дизайнера – ефективно реалізувати концептуальну ідею. І в цьому випадку дуже важливий комплексний підхід і злагоджена робота професіоналів. Саме так працює брендингове агентство ТСД.
Наша спеціалізація:
- розробка фірмового стилю;
- візуалізація бренду;
- створення дизайну логотипу;
- дизайн упаковки;
- дизайн етикетки.
За всіма питання брендингу та ребрендингу звертайтеся до нас, ми зробимо ваш бренд сильним і успішним!