Back to top

Розробка айдентики, етикетки, упаковки

дизайн самоклеящихся этикеток

Дизайн здатний чинити величезний вплив на людину, управляти її емоціями та поведінкою. Містика? Ні, науковий підхід!

Чи замислювалися ви, чому люди роблять спонтанні покупки? Чому віддають перевагу одним торговим маркам і не звертають уваги на інші? У чому секрет успішного брендингу? Відповідь знаходиться в надрах людської підсвідомості.

Дизайн і нейромаркетинг

Справляючи комплексне враження на підсвідомість, дизайн може привернути людину до торгової марки або, навпаки, відштовхнути. Мотивувати до купівлі або змусити відкласти товар.

Зір, смак, слух, дотик і нюх людей значною мірою впливають на їх споживчі настрої. Сприймаючи інформацію за допомогою всіх органів почуттів, людина на підсвідомому рівні формує своє уявлення про бренд. А воно, в свою чергу, може підштовхнути до певних дій.

І не випадково в наші дні компанії, що прагнуть завоювати ринок, часто використовують інструменти нейромаркетинга. При цьому важливе значення приділяється не тільки візуалізації бренду, але й створенню певної атмосфери з допомогою запахів, звуків, смакових і тактильних відчуттів.

Коли людина бере в руки упаковку з товаром або пляшку вина в магазині, вона звертає увагу не тільки на їх зовнішній вигляд. Наша підсвідомість фіксує, наскільки шорсткою або прохолодною була поверхня, яка музика звучала в торговому залі та які аромати наповнювали простір. Всі враження складаються в картинку, яка спливає у свідомості в певний момент.

Маркетингові дослідження підтверджують, що покупців приваблює запах свіжої випічки, кави, дорогої парфумерії або морозної свіжості. Енергійна музика – активізує, а повільна – сприяє тому, що покупці довше затримуються в торговельному приміщенні. Тактильні відчуття при виборі товару стимулюють бажання покупки. І дуже важливо в процесі брендингу враховувати такі нюанси.

wine label design

Як збільшити прибуток за допомогою дизайну 

Розробка дизайну передбачає не тільки створення зображення, а й вибір матеріалів і способів обробки. Наприклад, одна і та ж етикетка або візитна картка може бути глянцевою або матовою, жорсткою або м’якою, відрізнятися рельєфом поверхні та навіть змінювати колір залежно від температури.

Сьогодні паперовій або полімерній плівці для етикеток можна надати фактуру дерева, оксамиту або шкіри, підкресливши преміальний рівень продукту. Етикетка на пляшці з реалістичним ефектом паморозі або крапель води на поверхні викликає бажання швидше купити цей напій і втамувати спрагу. Винна етикетка з благородною патиною асоціюється з традиціями якості та автентичністю. А металізоване покриття на етикетці спортивного харчування нагадує про блиск заліза в тренажерному залі, силу та підйом енергії після хорошого тренування.

Можливості сучасних технологій вражають уяву. І завдання дизайну – в повній мірі використовувати їх для залучення аудиторії до бренду. А отже, розширити сферу впливу бізнесу та підвищити його прибутковість.

етикетка на пляшку

Брендинг і створення дизайну 

Наші дизайнери знають, як підкреслити переваги вашого бренду, викликати інтерес покупців до товару та створити дизайн який по-справжньому продає.

Володіючи професійними знаннями та досвідом, фахівці брендингового агентства ТСД допоможуть вам у розробці фірмового стилю, брендування та ребрендингу.

Компанія ТСД пропонує послуги по створенню логотипів і айдентики. Ми допоможемо в розробці дизайну етикетки і упаковки для ваших товарів.

Ми готові запропонувати дизайнерські рішення, які допоможуть створити позитивний імідж бренду і збільшити прибуток компанії.

Ви можете дізнатися вартість проекту і замовити дизайн прямо зараз!