Back to top
, Компанія ТСД – переможець конкурсу «Українська етикетка – 2022»

Раді повідомити, що компанія ТСД здобула перемогу на конкурсі «Українська етикетка – 2022» – головній події пакувальної індустрії України, яка визначає найвидатніші проекти у сфері технологій, інновацій та дизайну етикетки.

Цього року одразу дві етикетки, розроблені фахівцями студії дизайну ТСД, визнані найкращими. Це етикетка для вина Blanc de Blancs Extra Brut ТМ Prince Trubetskoi Winery та етикетка на пляшку вина ТМ Gevelli від Lionidzis Zvari.

 

, Компанія ТСД – переможець конкурсу «Українська етикетка – 2022»

, Компанія ТСД – переможець конкурсу «Українська етикетка – 2022»

Етикетка для вина Blanc de Blancs Extra Brut ТМ Prince Trubetskoi Winery виконана в класичному стилi на темному тлі. Вона має унікальну, приємну на дотик рельєфну поверхню. Етикетка надрукована на перламутровому високоглянцевому самоклейному папері. Дизайн етикетки доповнений поліграфічними ефектами – трафаретним лакуванням, що дозволило зробити рельєф на поверхні, та гарячим тиснення золотом, яким було виділені назва вина та герб виробника. Етикетка виглядає респектабельно та елегантно. Ексклюзивне поліграфічне рішення закарбовує тактильність етикетки в пам’яті споживачів. Більше інформації тут .

українська етикетка 2022

 

Етикетка на пляшку вина ТМ Gevelli від Lionidzis Zvari була розроблена для грузинського вина, призначеного на зовнішній ринок. Концептуальним елементом дизайну стало зображення удода – птаха, який є символом Ізраїлю, країни – імпортеру. Етикетка надрукована на самоклейному винному матеріалі. Вона доповнена гарячим тисненням сріблом та трафаретним лакуванням. Темна етикетка з такими поліграфічними ефектами на темній пляшці вина виглядає гармонійно та оригінально. Завдяки дизайну, побудованому на контрасті іміджів, кольорів та фактур, етикетка буквально притягує погляд. Більше інформації тут .

, Компанія ТСД – переможець конкурсу «Українська етикетка – 2022»

Цьогорічний конкурс проходив за особливих, дуже непростих умов. Готуючись до нього, ніхто не міг навіть уявити, які буремні події відбуватимуться в країні. Деякі компанії-учасники дуже сильно постраждали від воєнних дій. Але організатори події, Клуб пакувальників України і Київський міжнародний контрактовий ярмарок, доклали усіх зусиль, щоб конкурс відбувся. До його проведення також долучились компанії Windmöller & Hölscher, «Гейдельберг друкарські машини Україна», Українська пакувально-екологічна коаліція, пакувальні асоціації Польщі та Латвії. 

Дякуємо всім причетним до організації та проведення конкурсу за їх самовіддану роботу та підтримку українського бізнеса під час війни.