Є моменти особливого внутрішнього підйому, які назавжди закріплюються у пам’яті. В такі миті душу переповнюють чудові емоції, а очі блищать щастям. І хочеться поділитись своїми почуттями. Тоді відкривається ігристе вино, і світ стає неймовірно прекрасним.
Не можна забути відчуття свободи, радість тріумфу, погляд коханої людини, смак вина та рельєф етикетки на пляшці. Це залишається з нами протягом усього життя, викликаючи приємні спогади.
ПрАТ «Князя Трубецького»
Виноробне господарство Князя П.М. Трубецького із власними виноградниками спеціалізується на виробництві натурального високоякісного вина
Україна
2021
Етикетки, Етикетки для вина
Створення дизайну етикетки для ігристого вина типу шампанського.
Ігристе вино Blanc de Blancs Extra Brut виготовлено за класичною технологією шампанізації в пляшці з винограду, зібраного вручну.
Етикетка має виглядати оригінально, респектабельно, елегантно, підкреслювати високу якість ігристого вина та приналежність до бренду Prince Trubetskoy Winery.
Шампанське та ігристі вина асоціюються зі святом, радістю, успіхом, урочистістю. Зазначимо, що використання терміна «Шампанське» у назві вин суворо регламентовано правилами ЄС.
Існує кілька напрямків світового дизайну етикетки для ігристих вин.
Класичний дизайн етикеток для шампанського підкреслює вірність бренду традиціям виноробства. У його основі лежить елегантна кольорова гама, витіюваті або готичні шрифти, геральдичні елементи, на етикетці багато золота та срібла.
Сучасний стиль етикеток для ігристих вин демонструє новаторство бренду. У дизайні етикетки використовуються яскраві або підкреслено пастельні тони і незвичайні для класичних винних етикеток кольори, наприклад, рожеві, блакитні, салатові. Дизайн доповнюється трендовими елементами та зображеннями.
Доторкнутися тактильно та візуально до розкішної насолоди шляхетним вином, виготовленим методом натуральної шампанізації. Саме ця ідея лягла в основу дизайну
Ми хотіли задіяти як органи зору споживача, так і його тактильні відчуття. Тому дизайн розроблявся з урахуванням доповнення етикетки необхідними поліграфічними ефектами.
В етикетці використано глибокий графітовий відтінок, який на матеріалі буквально заграв відтінками, як на поверхні натурального каменю.
Трафаретний лак ліг на поверхню чітко відчутними ромбами, що дозволило отримати унікальну рельєфну поверхню етикетки.
Герб і назву напою було вирішено виділити за допомогою золотих елементів, створених за допомогою гарячого тиснення.
Преміальні етикетки на пляшку вина вражають неперевершеною комбінацією досконалої естетичності та незвичайної, приємної на дотик рельєфної поверхні, відчуття від якої неможливо забути.
Таке дизайнерське рішення стало ексклюзивною візитівкою вина. Тактильний ефект та лаконічність дизайну етикетки міцно закріплюються у пам’яті споживачів. Цей прийом відрізняє етикетки від конкурентної продукції. Що дає максимальний ефект задля досягнення маркетингових цілей замовника.