Back to top
Дизайн упаковки, заказать дизайн упаковки в ТСД

Який повинен бути дизайн упаковки, щоб вона продавала вашу продукцію? Відповідь на це питання включає в себе серйозний маркетинговий аналіз, яким із задоволенням поділяться фахівці студії «Технології сучасного дизайну» (https://tcd.kiev.ua/uk/).

Взагалі всі основні види упаковки можна розділити на три види

В перший різновид входять ті упаковки, які стоять на прилавках магазина – наприклад, баночка йогурту, пляшечка вина і інші «вітринні» упаковки.

Другий тип – це упаковка для транспортування продукції, наприклад, ящики або коробки для перевезення пляшок пива.

І, нарешті, третій тип упаковки – вантажні авто, поїзди або контейнери для транспортування другого різновиду упаковки. Кожен з видів має свої особливості в плані дизайну.

Перше, що необхідно враховувати при розробці дизайну упаковки – це цільова аудиторія продукту. Наприклад, первинна упаковка для чоловіків буде істотно відрізнятися від упаковки товарів для жіночої аудиторії. При цьому упаковка другого і третього типів може бути схожою. Сучасні виробники нерідко звертаються до дизайнерського рішення «унісекс», як до універсального. Крім статі, також дизайнер повинен враховувати такі важливі фактори як рівень освіти та доходів, вік, географічні і культурні особливості.

Дизайн упаковки, основні тренди

Колір в дизайні упаковки

У дизайні колір є потужним інструментом, який може стимулювати попит і вигідно позиціонувати товар. Наприклад, зелені елементи в дизайні упаковки сигналізують потенційному клієнту про екологічність продукту, в той час як синій і білий кольори є символами чистоти, а тому нерідко прикрашають упаковку миючих засобів.

Шрифти

Дизайн включає в себе не тільки ілюстрації, але і шрифтове оформлення. Цьому моменту також слід приділити особливу увагу. Ексклюзивні шрифти забезпечують впізнаваність бренду на ринку. При цьому символи і шрифти не повинні бути складними, якщо декодування символу занадто ускладнено, це викличе швидше за все негативну реакцію споживача.

Дизайн повинен бути контрастним

Звичайно, це правило працює не для всіх продуктів, але для більшості точно. Яскраві контрастні елементи дозволяють виділити найбільш важливі частини вашої упаковки і в той же час – зробити її більш помітною серед конкурентів.

Для надання упаковці оригінальності в дизайні, нерідко використовується паттерінг (візерунки). Однак у виборі узорів слід бути дуже уважними, врахувати регіональні особливості цільової аудиторії та значення символіки.

Креативні дизайнери студії «ТСД» створять вам практичний і яскравий дизайн для упаковки вашої продукції і допоможуть збільшити продажі. Замовити дизайн упаковки ви можете за телефоном +38 (044) 331-90-30.