Марія любила свій маленький городик. Вона доглядала за ним, не шкодуючи ні часу, ні сил, і дуже дбайливо ставилася до кожного паростку, плекаючи його мов малу дитину, – берегла, ростила і підгодовувала.
Добрива вона вибирала прискіпливо, щоб і врожай був хороший, і шкідливих нітратів в ньому не було.
Тому етикетки на добривах вона розглядала дуже уважно. І в цей раз вона купила добрива ТМ Leaf Forte, тому що вони викликали абсолютну довіру: етикетки виглядали сучасно, красиво і якісно, видно було, що виробник солідний, з хорошою репутацією і науковим підходом.
А коли дізналася, що і сусід-фермер теж використовує цю продукцію, з радістю подумала, що зробила правильний вибір.
ТОВ «Науково-виробнича компанія «Лист Форте»
Виробництво і продаж гумінових добрив, мікро-, макродобрив і біофунгіцидів.
Україна
2020
Етикетки, Самоклейні етикетки, Етикетки для добрив
Створення дизайну серії етикеток для добрив.
Розробити серію етикеток (більше 40 видів) для різних видів добрив на різну тару. Дизайн етикеток повинен виглядати сучасно і конкурентно, приваблювати покупців в магазинах роздрібної торгівлі, підкреслювати переваги продукції.
Дизайн етикеток для добрив часто містить назви або символи мінералів і мікроелементів, що входять до їх складу, а також зображення рослин або плодів, що ілюструють благотворний вплив агропрепаратів на зростання і врожайність.
Протягом багатьох років наш замовник, НВК «Лист Форте», розробляє і випускає унікальні добрива. Продукція компанії сертифікована, а в скарбничці досягнень – перемоги в галузевих конкурсах.
Тому ми хотіли представити продукти ТМ Leaf Forte під новим кутом зору, освіживши дизайн етикеток, зробивши його більш трендовим, сучасним і при цьому залишивши впізнаваність бренду.
Проаналізувавши тенденції ринку і вподобання цільової аудиторії, ми вирішили виконати дизайн етикеток у характерній для цього сегменту стилістиці, додавши яскравості, колориту і зробивши акцент на перевагах продукції.
Розроблено серію з більш ніж 40 етикеток для лінійки продукції ТМ Leaf Forte, дизайн адаптований під різні розміри і види упаковки: пляшки, каністри, пакети.
Етикетки виконані в єдиному стилі, але відрізняються змістовними деталями в залежності від типу добрив, що дозволяє покупцеві з першого погляду вибрати необхідний йому засіб для догляду за рослинами.
Реалістичні зображення міцних, соковитих овочів і фруктів, здорової, сильної розсади на етикетці доповнені чітким і розбірливим інформаційним текстом.
Великий логотип торгової марки, нагороди, отримані компанією і назва продукту, що добре читається, вже на підсвідомому рівні формують довірливе ставлення.
При погляді на етикетку у покупця не залишається сумнівів, що перед ним високоякісні добрива. В цілому дизайн виглядає привабливо і справляє дуже гарне враження.