Back to top

Етикетка для вина Saperavi Reserve Qvevri

Вино – дивовижний напій, в якому поєдналася енергія природи і майстерність виноробів. Воно наповнює життєвою силою, дарує крила свободи тілу та душі. Вино покращує настрій і загострює почуття. З кожним ковтком вина світ набуває нових барв, а музика всесвіту звучить голосніше.

У той час, як улюблене вино подібне старому другові, з яким розумієш все без слів, пляшка нового вина сповнена таємниць. До неї придивляєшся в передчутті задоволення, розглядаючи етикетку та вчитуючись в назву. Хтось вибирає вино розумом, а хтось серцем. Але в будь-якому випадку людина вибирає очима, адже купує те, що бачить перед собою.

Досвід, розсудливість, довіра та інтерес – ось що стоїть за кожним вибором. І часом красивий шрифт, незвичайний малюнок або поєднання кольорів на етикетці вина здатні запалити іскру бажання. Ми об’єднали наші знання, відчуття та професіоналізм, щоб створити етикетки, дивлячись на які, не сумніваєшся, що робиш вірний вибір.

Клієнт:

Gevelli LLC

 

Про клієнта:

Виробництво вина і спиртних напоїв.

 

Країна:

Грузія

 

Рік:

2020

 

Категорія:

Етикетки, Самоклеючі етикетки, Етикетки для вина

Завдання

Розробка ексклюзивного дизайну етикетки для вина, орієнтованого на світовий ринок

Запит клієнта

Створити дизайн серії етикеток для нового вина торгової марки Lionidzis Zvari, з якими продукт надійде на ринки збуту Китаю, а також Польщі та інших країн Європи. Етикетки зробити універсальним, інтуїтивно зрозумілими і цікавими для мультинаціонального споживача, при цьому контретикетки розробити під кожну конкретну країну.

Вино позиціонується як якісна продукція, вироблена в Грузії, і орієнтована на культурну, освічену частину суспільства. Тому дизайн етикетки повинен формувати враження солідності і преміальності, а також відображати нотки національних грузинських традицій.

Тенденції дизайну

При розробці дизайну етикеток для вина, призначеного на експорт, рекомендується провести маркетингові дослідження, спрямовані на визначення переваг цільової аудиторії і наявності популярних в країні-споживачеві трендів дизайну. При цьому слід враховувати бажання виробника зберегти автентичність бренду та презентувати його в такому ключі, щоб зацікавити покупця в придбанні нового вина.

Ідея

Обговоривши з замовником деталі завдання, ми прийшли до розуміння того, що напрямок дизайну має бути серйозним, строгим, класичним і навіть консервативним. При цьому необхідно в повній мірі продемонструвати переваги бренду: поєднання старовинних технологій, високої якості продукції та інноваційного підходу до бізнесу.

Ми об’єднали лаконічний сучасний стиль з елементами, що уособлюють виноробство Грузії: зображенням сосуду квеврі і впізнаваного накреслення грузинських букв. Асиметричність композиції, використання контрастних кольорів (чорного, червоного, білого, золотого) і відмінних між собою шрифтів пожвавили дизайн і надали йому динамічності.

Результат

Концептуальною особливістю дизайну етикетки став графічний мінімалізм, доповнений поліграфічними ефектами.

В результаті вийшла оригінальна, виразна, дуже стильна етикетка для вина, яка не тільки повністю задовольнила очікування замовника, а й отримала вищу оцінку професійного журі, принісши компанії ТСД перемогу у Всеукраїнському конкурсі «Українська етикетка – 2020».

Хочете підкорити ринок? Замовте дизайн в студії ТСД.






    Ще роботи