Back to top

Дизайн етикеток для консервованих томатів ТМ «Росичі»

У родині Павла традиції щорічного закручування банок на зиму не було. Коли хотілося чогось гостренького, досить було піти в магазин і купити будь-яке соління, благо вибір завжди був великий, бери, що душа забажає.

А в цей раз душа бажала консервованих помідорів, та тільки виникла проблема – звичні з часом набридли, а інші не викликали довіри. Хотілося спробувати чогось нового.

На подив, сьогодні Павлу стояти в роздумах перед полками не довелося. Він одразу звернув увагу на яскраві контрастні етикетки. На етикетках було добре видно логотип ТМ «Росичі» і напис «До вашого столу».

Дизайн етикеток був досить лаконічними, але дуже виразним і просто притягував погляд до банок з помідорами. «Виглядають відмінно», – подумав Павло. – «Їх я і візьму».

Клієнт:

ТМ «Росичі» (ТОВ «Тріумф Агро»)

 

Про клієнта:

Український бренд

 

Країна:

Україна

 

Рік:

2020

 

Категорія:

Етикетки, Самоклейні етикетки, Продуктові етикетки, Етикетки для консервів

Завдання

Розробка дизайну етикеток для консервів.

Запит клієнта

Створити дизайн етикеток, що формує позитивне сприйняття бренду і сприяє просуванню товарів ТМ «Росичі». Етикетки на банках консервованих томатів повинні привертати увагу покупців і заохочувати їх придбати саме цю продукцію.

Тенденції дизайну

Дизайн етикеток плодоовочевих консервів, як правило, містить зображення апетитних овочів або фруктів, що входять до складу, логотип виробника або торгової марки, а також необхідну інформацію для споживача. Можливе використання художніх елементів, що підкреслюють смакові якості, натуральність, наявність корисних речовин, відсутність ГМО, особливості рецептури і інші переваги продукту.

Ідея

Етикетки для консервованих овочів є основним засобом маркування та ідентифікації продукції. Тому дизайн етикеток грає найважливішу роль в маркетинговому просуванні цього товару.

Ми хотіли, щоб етикетка виглядала привабливо і відрізнялася від конкурентних аналогів. Колірне рішення дизайну етикетки красиво поєднується з червоними томатами в банці, контрастний фон привертає увагу. Дизайн є досить універсальним і легко може бути адаптований під інші види продукції.

Акцент зроблено на центральній частині етикетки. Розташування логотипу торгової марки і слогана по центру композиції, національні орнаменти на плашці та шрифти в слов’янському стилі створюють цілісну картину якісного продукту від національного бренду.

Результат

Ми розробили дизайн етикеток на банки з консервацією ТМ «Росичі» для торгової мережі, який повністю відповідав побажанням замовника і викликав споживчу зацікавленість в даній продукції.

Хочете підкорити ринок? Замовте дизайн в студії ТСД.






    Ще роботи