Мрій, грай, поїсти не забувай! Морські пригоди – це дуже весело! А найкращим підкріпленням для маленьких мандрівників стануть сосиски «Капітанчики».
Сьогодні був чудовий день. Іринка їхала на плечах у тата і уявляла себе капітаном великого корабля. «Повний вперед!» – радісно командувала Іринка, і її очі сяяли від щастя.
Іринка любила грати, а от ходити по магазинах зовсім не любила. Їй швидко набридало блукати торговими рядами, зупинятися і чекати, поки мама або тато виберуть що-небудь з полиці. Іринка починала нудьгувати і вередувати. А одного разу навіть примудрилася тихенько відійти в сусідній відділ і заблукати.
Але зараз все було інакше. Іринка не відчувала себе розгублено в світі дорослих. Навпаки, вона безстрашно підкорювала океани, спритно обходила рифи і швартуватися в портах, поповнюючи запаси води і продовольства.
А, головне, тепер у Іринки з’явилася їжа для справжніх морських мандрівників – сосиски «Капітанчики» і своя команда – два матроси, хлопчик і дівчинка, і зайчик-юнга.
ТМ Рибак
Українська компанія – виробник ковбасної і м’ясної продукції з власної
мережею магазинів.
Україна
2020
Етикетка, Етикетка для сосисок, Етикетки для дітей
Створення дизайну етикетки сосисок для дітей «Капітанчики» з креативної ілюстрацією, що підкреслює назву продукту.
Дизайн етикетки повинен бути привабливим, оригінальним, містити ілюстрацію, що розкриває назву і призначення продукції (сосиски для дітей «Капітанчики»), мати мінімальну колірну насиченість і гармоніювати з новим червоно-білим фірмовим знаком «М’ясна історія».
Дизайн етикетки товарів для дітей має свої особливості. До них відноситься зрозумілість для дитячої аудиторії, барвистість, ілюстративний або ігровий сюжет. Діти відкриті світу, тому дизайн для малюків має бути максимально приємним і добрим. У той же час, покупцями даної категорії продукції є дорослі. І це слід максимально враховувати при розробці дизайну етикетки, розставляючи акценти на перевагах продукції і бренду.
Хотілося створити унікальну ілюстрацію, яка б була цікава дітям і викликала теплі почуття у дорослих покупців. Діти люблять грати, розглядати красиві картинки і фантазувати. Тому при розробці дизайну етикетки для сосисок «Капітанчики» було вирішено, дотримуючись морської тематики, ввести в сюжет симпатичних персонажів – хлопчика, дівчинку, іграшкового зайця і створити етикетку з малюнком, дивлячись на який, можна придумати безліч веселих історій.
Дизайн етикеток для дитячих сосисок розроблений з урахуванням інтересів цільової аудиторії. Стилістика нагадує малюнок акварельними фарбами. Адаптований до назви сюжет і симпатичні персонажі моментально викликають позитивні емоції.
Мінімалістична колористика відображає морську тематику і фірмові кольори бренду. Створений студією ТСД дизайн етикеток для сосисок «Капітанчики» справляє дуже приємне враження, привертаючи увагу дітей і завойовуючи довіру дорослих покупців.
+67%
Новий дизайн етикеток викликав значний споживчий інтерес і на 67% підвищив продаж сосисок «Капітанчики» ТМ Рибак. Покупці із захватом відмічають, що «дизайн етикетки приємний і по-дитячому чарівний», «сосиски зручно і гарно оформлені».