Нана любила приймати гостей. Вона готувала найсмачніші страви і з любов’ю підбирала до них вино. І сьогодні на столі красувалася пляшка з витонченою етикеткою. Нана із задоволенням ще раз на неї глянула.
Лаконічний і благородний дизайн винної етикетки говорив сам за себе. Він був чистим, як гірське повітря, сяючим, мов сонячний промінь, розкішним, як смак божественного напою. Перламутровий фон, строгий шрифт, елегантне золоте тиснення – етикетка на пляшці вина виглядала виразно, стильно та дорого.
Ґрунтовний і красномовний логотип виробника уособлював щедрість грузинської природи і вікові традиції виноробів, підтримувані молодим сімейним підприємством Бекаурі.
Нану огорнуло невимовне почуття гордості. Живучи за кордоном, вона ні на секунду не забувала про своє коріння. І Нану нескінченно тішило те, що прекрасне вино її рідної Грузії гідно представлено на європейському ринку.
Bekauri
Стартап – виробник вина в Грузії, регіон Кахетія. Сімейна компанія, яка почала будівництво бізнесу в 2019 році і вже зараз готова запропонувати поціновувачам вина свою продукцію.
Грузія
2020
Розробка бренду, Етикетки, Етикетки для вина, Логотип, Брендування
Створити новий бренд грузинського вина, взявши за основу прізвище власників Bekauri.
Розробити дизайн етикеток для лінійки вин, дотримуючись головної ідеї та стилістики: відобразити багатство грузинських традицій в торговій марці; в логотипі обіграти ім’я власників; використовувати національну символіку, орнаменти. Продукція буде позиціонуватися на ринках Європи, тому дизайн повинен бути особливим, незабутнім, і, в той же час, виконаним в класичному стилі.
Позиціонування невеликих грузинських виробників вина направлено на те, щоб показати самобутність і підкреслити походження. Основний акцент робиться на самоідентифікації бренду. Для невеликих виноробств при створенні дизайну етикеток завжди важливо не йти на поводі у дистриб’юторів, які нівелюють індивідуальність творця бренду.
Місцевість, в якій знаходиться виробництво, оточена горами, річками і мальовничими долинами. Було вирішено відобразити ці образи в айдентиці торгової марки, так, щоб вони були простими як для сприйняття людиною, так і для виробництва етикетки. При цьому річка, що випливає з букви “В”, є центром сюжету логотипу.
Розроблено серію етикеток для білих і червоних вин замовника, а саме Saperavi, Kisi, Rkatsiteli. Класичний, строгий дизайн підкреслює обраний основний шрифт із зарубками. Вдало підібрані поліграфічні ефекти – гаряче тиснення золотом на винному папері – надають етикетці преміального вигляду.