Back to top

Дизайн етикеток для вина ТМ Vaziani-CN

Дизайн етикеток для вина ТМ Vaziani-CN

Вино – як музика. Воно має свої ноти, своє неповторне звучання. На прекрасне вино, як на пісню, відгукується душа.

Червоне сухе вино «Сапераві» густе, терпке і тягуче як важка джазова мелодія. Нічого зайвого – лише музика, приглушене світло, блиск саксофона і насолода чудовим моментом і кожним ковтком вина.

Напівсухе червоне вино «Піросмані» представляє багату гаму смакових відтінків: чорної вишні, чорносливу, смородини. Це справжня симфонія смаку, що викликає чудові почуття, завдяки яким розумієш, що життя дійсно прекрасне.

Клієнт:

Vaziani

Про клієнта:

Грузинська компанія – виробник високоякісних натуральних вин.

Країна:

Грузія

Рік:

2018

Категорія:

Етикетки, Самоклейні етикетки, Етикетки для вина

Задання

Розробити дизайн етикеток для грузинських вин: червоного сухого вина «Сапераві» і червоного напівсухого вина «Піросмані».

Запит клієнта

Дизайн етикеток повинен відповідати статусу якісного вина, бути привабливим, креативним, запам’ятовуватися та привертати увагу покупців.

Тенденції дизайну

Сучасна етикетка для вина може мати по-королівськи розкішний вигляд, бути аристократично презентабельною або модерністською. Кожен раз, приступаючи до роботи над новим проектом, наші дизайнери обмірковують безліч варіантів, вибираючи з них той, який потрапить точно в ціль.

Специфікою етикеткової продукції є те, що її зовнішній вигляд визначається як самим зображенням, так і застосованими поліграфічними технологіями та обраним для друку етикетковим матеріалом. Реальна етикетка являє собою сукупність візуальних і тактильних ефектів, які працюють на результат.

Ідея

Дизайн винних етикеток розроблявся з урахуванням особливостей продуктів і маркетингової стратегії бренду.

Ми поставили перед собою амбітне завдання – створити висококласні етикетки для вина в сучасному стилі, одночасно строгі та виразні, мінімалістичні та наповнені нестримною енергією, що спонукає покупця купити це вино.

Втіленням цієї ідеї стала оригінальна концепція дизайну, заснована на асоціації «Вино – як музика». Адже якщо архітектура – застигла музика, вино – музика жива. Провідною темою дизайну етикеток стали джазові мотиви, що викликають романтичні почуття і створюють особливу атмосферу насолоди приємними миттєвостями життя.

Естетика чорно-білих клавіш фортепіано і металевого блиску саксофона притягує погляд і змушує по-новому поглянути на звичні речі. Етикетка для вина, виконана в такому ключі, стає унікальним маркером бренду, таким, що запам’ятовується і набуває популярності.

Результат

Креативна ідея була реалізована в стильному мінімалістичному чорно-білому дизайні етикеток для вина «Сапераві» і «Піросмані», доповненому такими поліграфічними ефектами, як трафаретне лакування та Silk Foil.

Приголомшливо стильні, оригінальні і красиві етикетки виглядають елегантно і дорого, гідно позиціонуючи грузинське вино.

Теж хочете креативну етикетку? Тоді напишіть нам.






    Ще роботи